כדורגל: ממב”ע בהילוך שלישי

בני ממב”ע זכתה בניצחון 0:3 ביתי על בית”ר נהריה, במשחק שהיה צמוד ברובו הגדול.

תגידו מברוק לקבוצת הכדורגל של בני ממב”ע. ביום שלישי פתחה הקבוצה של ווג’די אלקיש את העונה עם הפסד 2:1 במשחק החוץ מול אחווה כפר מנדא. היום בצוהריים זכתה הקבוצה בניצחון ליגה ראשון לעונה הזו בליגה ב’ – 0:3 על ביתי על בית”ר נהריה.

למרות התוצאה החד משמעית ויתרון הביתיות של בני ממב”ע, הקבוצה מהגליל המערבי – שהגיעה למשחק אחרי נסיעה ארוכה, לא עשתה חיים קלים לקבוצה מהגולן – שרק בדקה ה-45, רגע לפני הירידה להפסקת המחצית, כבשה את השער הראשון. זה קרה לאחר שמג’די אבו טפלא הגביה כדור מהאגף לראשו של נאג’י אבו ג’בל – שנגח בצורה מדויקת לרשתה של נהריה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. במחצית השניה נרשמה יוזמה התקפית משני הצדדים, אך השערים לא מיהרו להיכבש. בדקה ה-86 אסעד עמאשה העביר כדור רוחב לנאג’י אבו ג’בל, שבעט כדור שנגע בידו של שחקן אורח – מה שהביא לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגם אסעד עמאשה לכיבוש שער שהכפיל את יתרונה של ממב”ע ל-0:2. ממש בסמוך לסיום המשחק מסירה חכמה של איהם זהוה מצאה את נאג’י אבו ג’בל, שהקדים את השוער האורח והקשית מעליו את הדור וכבש שער שני במשחק, שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:3 לבני ממב”ע.

ווג’די אלקיש, אמר בתום המשחק: “שיחקנו כדורגל טוב, השחקנים הגיעו מוכנים למשחק, הייתה משמעת טקטית גבוהה. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת. יש לנו משחק חשוב בצפת יום שלישי. ננוח בסופ”ש ונחזור ביום ראשון להתאמן בצורה הכי מקצועית, כדי להגיע מוכנים למשחק”.

ניצחון ראשון העונה. בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)