כדורסל נשים: ווינריות – נקודה !!!

הפועל גליל עליון ניצחה 65:66 את סגנית המוליכה, מכבי רעננה, במשחק הירואי של 6 שחקניות הסגל הגלילי.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, המודרכת ע”י זיו ברתנא ועוזריו – מעיין דיין ונבו נביזדה, ספגה העונה הפסדים מתסכלים על הקשקש במשחקים מול קבוצות השרון, המוליכה המושלמת מכפר סבא וסגניתה – מכבי רעננה, שעד הערב הפסידה רק במשחק ליגה אחד. הערב, סוף סוף, היפוך מגמה: הפועל גליל עליון, עם שש שחקניות סגל בלבד, חתומה על ניצחון 65:66 ביתי ודרמטי במיוחד על מכבי רעננה, שמקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלת הלאומית – מיקום המוביל בתום הליגה הסדירה למשחקי הפלייאוף העליון.

ככה פותחים שבוע. שחקניות הפועל גליל עליון



שחקניות הגליל צעדו ביתרון לאורך כל פרקי המשחק. בתום הרבע הראשון היתרון הגלילי עמד על 12:20, בהפסקת המחצית היתרון הגלילי עמד על 25:34 ובתום הרבע השלישי היתרון הגלילי עמד על 40:49. ברבע האחרון המשחק הפך צמוד עד מאוד, שחקניות הגליל הצליחו לעמוד על המשמר ובמהלך האחרון בו רעננה אחזה בכדור, הצליחו למנוע מהאורחת מהשרון להגיע למצב קליעה ובסיום חגיגה משולשת לשחקניות הגליל – גם ניצחון 65:66, גם העפלה למקום הרביעי וגם יום הולדת שמח להדר רפאל – לה אנו מאחלים המון מזל טוב.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: רג’ינה גליידה – 19 נקודות, ענבר לברון – 16 נקודות, מיקה ביתן – “ספורטאית החודש” שלנו – 14 נקודות, קרן מוזס – 7 נקודות, שני לוי – 6 נקודות, הדר רפאל – 4 נקודות.

מצאה יום לחגוג. הדר רפאל חוגגת בסיום המשחק