כדורסל גברים: האם הגליל תשבור את השלמות של אשקלון?

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל אליצור אשקלון, שלה מאזן מושלם, עם מטרה לחזור מהדרום עם ניצחון. קישור לצפייה אינטרנטית במשחק, מצורף לכתבה.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בכדורסל עומדת על מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים – שהגיעו בין שני הניצחונות הראשונים לשני הניצחונות האחרונים. הערב, בשעה 19:00, תתארח הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן אצל אליצור אשקלון – הקבוצה היחידה בליגה שמאזנה מושלם, שעד כה שיחקה חמישה משחקים.

לאורך השנים המשחקים בין הפועל גליל עליון לאליצור אשקלון ייצרו הרבה משחקים צמודים ודרמטיים. כדי לנצח באשקלון הערב ההתקפה הגלילית תצטרך להיות במיטבה, שכן אשקלון ועירוני ר”ג הן הקבוצה שספגו הכי מעט נקודות בליגה (פחות מ-78.5 למשחק). לאשקלון מובילי כדור מצוינים ומנוסים בדמותם של המתאזרחים, קלארק רוזנברג ופול דילייני הוותיק וגם שחקני פנים איכותיים ומנוסים דוגמת בן אלטיט ואלונזו קולמן ופורוורד מוכח בליגה הזו בדמותו של דודו שמריז. לשחקני הגליל צפוי משחק מול קבוצה מצוינת, משחק שאליו הם יגיעו אחרי נסיעה ארוכה מאוד עם מסכות על הפנים – מה שמעצים את האתגר. בגליל יצטרכו את כל שחקני הקבוצה ביכולת טובה, כשהדגש הוא על גבי צ’אצ’שוילי – שהופך לאיש החזק של הגליל בצבע,   די.ג’יי שארפ שלהט בקליעות בשני המשחקים האחרונים, עומר טל שמצדיק את הגדרתו כרכז מוביל בליגה וכמובן את צמד הזרים – הגארד דשון נייט והגבוה ג’ונתן פיירל. כמובן שחשוב שהפורוורד והקפטן אלון ספיר, שחזר מהגליל, יהיה במיטבו מבחינת אחוזי הקליעה והעזרה בהגנה.

המעוניינים לצפות במשחק יכולים לעשות זאת, ע”י כניסה לעמוד השידור באתר איגוד הכדורסל

צריכים להיות במיטבם לנצח הערב. שחקני הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)