כדורסל נשים: גליל הפסידה, אך כיבדה את הסמל

הפועל גליל עליון הפסידה 69:65 להפועל כפר סבא, במסגרת חצי גמר גביע האיגוד, אך הופיעה בצורה מכובדת למרות שמראש הסיכויים לעבור שלב היו נמוכים מאוד.

“להפסיד בכבוד” זהו אחד המונחים הכי מתסכלים בספורט, אך לפעמים למושג הזה יש גם קונוטציה טובה. הפועל גליל עליון אירחה הערב את הפועל כפר סבא למשחק הגומלין במסגרת חצי גמר גביע האיגוד, שבוע לאחר שספגה הפסד 71:54 במשחק שנערך בכפר סבא מול הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שניצחה העונה בכל המסגרות. מראש הסיכויים לנצח בהפרש של 18 נקודות ולעלות לגמר היו נמוכים מאוד על סף הקלושים, אך הפועל גליל עליון לא ויתרה מראש, נתנה פייט ואפילו הייתה בתמונת המשחק במהלך הרבע האחרון של המשחק, אך בסיום הקבוצה מהשרון ודרור מייברג – בת קיבוץ עמיר ובוגרת מחלקת הנשים של הגליל, חגגה ניצחון 65:69 והעפלה לגמר.

אחרי מחצית ראשונה שקולה, שבה שחקניות הגליל הוליכה 17:20 בתום הרבע הראשון ובתום הרבע השני התוצאה הייתה שוויון 36:36, הפועל גליל עליון עלתה לרבע השלישי חדורת מוטיבציה ואמונה ובסיום הרבע צעדה ביתרון 46:58, שנתן את התקווה שיש סיכוי למהפך. שבע דקות לסיום המשחק היתרון הגלילי כבר עמד על 50:63 וריח של גמר כבר היה באוויר, אבל כן קצו הכוחות של שחקניות הגליל, שחקניות כפר סבא השתלטו על המשחק ורצו ל- 2:19, שסלל את דרכן לניצחון מדהים, שמותיר את הקבוצה מהשרון נטולת הפסדים.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: הדר רפאל – 15, קרן מוזס ודבי בלייברג – 13 כ”א, ענבר לברון – 11, מיקה ביתן – 6, רג’ינה גליידה – 4, אמה רוזנסטון – 3. 

ביום שלישי הקרוב שחקניות הגליל יארחו בשעה 19:00, באולם “דנציגר” בקרית שמונה, את קבוצת אקדמיית וינגייט. הכניסה חופשית. הגיעו בהמוניכם

הפסד מתסכל, אבל יש גם מקום לגאווה. שחקניות הגליל והצוות המקצועי