כדורגל ותיקים: סיכום שבוע מסקרן בגזרה

רשמים ממספר משחקים של קבוצות האזור בליגת הותיקים.

גל האומיקרון ומזג אוויר הסוער פגם בהתנהלות הסדירה של גזרת ליגות הותיקים. בשבוע האחרון נרשמה חזרה חלקית למעגל המשחקים. בכתבה זו נפנה זרקור למספר משחקים.

ותיקי עירוני קרית שמונה – הנציגים שלנו במסגרת “לה ליגה”, אירחו למשחק פיקנטי את ותיקי בית שאן. המוליכה מקרית שמונה מקדימה את סגניתה מבית שאן ב-5 נקודות. בית שאן הגיעה למשחק עם סוללה של שחקני עבר עם רזומה בליגת העל – בהם השוער מאיר כהן, שחקני ההגנה אבי דנן ויהודה עמר, הקשר אלמוג חזן והחלוץ מוריס אוזן. המשחק נפתח בשליטה של האורחים מבית שאן, ששלטו לאורך כל המחצית וירדו ביתרון של 0:1 להפסקה. במחצית השניה מאמן קרית שמונה איציק מנחם הימר על כל הקופה ועלה עם הרכב התקפי, שבסוף הניב פרות. המחצית השניה נפתחה בגישושים. התקפה מתפרצת של בית שאן הסתיימה בשער והאורחים עלו ליתרון 0:2 . שחקני קרית שמונה התחילו ללחוץ על שער בית שאן ופגשו את מאיר כהן בכושר מצויין. קרית שמונה יצאה לעוד התקפה אלעד גולני חלף על פני שתי בלמים בעט לשער, הכדור נהדף לרגלי שי דודפור – ממצטייני המשחק שבעט מדוייק לפינה וצימצם את התוצאה . קרית שמונה יצאה לעוד מתפרצת אריאל בוזורגי חדר לרחבה והוכשל. את בעיטת  העונשין ביצע במדויק שמעון זעפרני, שקבע שוויון 2:2 שנשמר עד לשריקת סיום וקירב את קרית שמונה לקראת אליפות המחוז.

צעד חשוב בדרך לאליפות המחוז. ותיקי עירוני קרית שמונה



עוברים לנציגות שלנו בליגת מרכז הפועל. ותיקי מרום הגליל ניצחו בשבוע שעבר 2:3 את משחק הליגה מול פקיעין, שהוליכה 0:1 משער של חביב סמעאן, אך צמד שערים שכבש רני ספ ושער שכבש אדיר מעודה חוללו מהפך והעניקו למרום הגליל יתרון 1:3. נג’יב עודה כבש שער מצמק לזכות פקיעין. ביום ראשון שחקני מרום הגליל הודחו ממשחקי הגביע, לאחר שהפסידו בפנדלים את משחק הגביע מול שייח דנון – לאחר שהמשחק הסתיים בתוצאת שוויון 1:1, עם שער שוויון שכבש רני ספ במחצית השניה. ותיקי בניטה עלו אוטומטית לשלב שמינית הגמר. 

ניצחו בליגה, הפסידו בגביע. שחקני מרום הגליל