כדורסל נשים: ביד רחבה למען הספורט והדו קיום

סמיר סלאח מטובא תורם בנדיבות לקבוצת הנשים של הגליל, שתארח הערב את מג’דל כרום. רגע לפני, שמחים להפנות זרקור לאיש, שתרומה לספורט והעצמת דו קיום מאפיינים את פועלו.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון חוזרת אחרי תקופה ארוכה לאולמה הביתי – אולם “דנציגר” בקרית שמונה, שם תארח את הקבוצה בשעה 20:00 את הפועל מג’דל כרום – שניצחה את משחק הליגה הראשון, אך במשחק הגביע שנערך בקרית שמונה ניצחה גליל עליון בהפרש גבוה. שתי הקבוצות מתחרות על המקום השלישי בטבלה ומדובר עבורן במשחק מפתח. שחקניות הגליל יתייצבו למשחק בסגל מלא והן נחושות לנצח. הכניסה למשחק חופשית, תמיכת הקהל חשובה.

צריכות את התמיכה שלכם ושלכן מהיציע. שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)


הפועל גליל עליון נהנית כבר עונה שניה ברציפות משחקן חיזוק, שחקן נשמה אמיתי. לא, לא מדובר באחד מהחבר’ה שבאים להשלים סגל באימונים ולהתאמן עם הקבוצה, מדובר באיש יקר העונה לשם סמיר סלאח, איש עסקים מכובד מהכפר טובא א-זנגריה, בבעלותו חברה לשינוע של תוצרת חקלאית מרחבי הארץ לבתי אריזה בצפון וכן שיווק של חציר לפרות. קשריו העסקיים הענפים של סלאח עם קיבוצי הגליל העליון בפרט עם יריב בן עמי – מנכ”ל חברת “הדסים”, המשמש כאחד מאנשי ההנהלה הבכירים של הקבוצה, כל זאת בנוסף להיותו אדם הפועל למען דו קיום וקירוב בין האוכלוסיות דרך פעילויות משותפות ובפרט ספורט, הביאו את סלאח לתרום ביד רחבה לפעילות הקבוצה.

שחקן נשמה אמיתי. סמיר סלאח



סמיר סלאח רואה אקט טבעי בחיבור שלו עם קבוצת הנשים: “אני חי בגליל העליון מיום היוולדי, חי ונושם את האזור הזה, מרגיש שייכות, יש לי הרבה קשרים עסקיים וחברתיים עם אנשים מרחבי הגליל העליון – ובפרט עם הקיבוצים בסביבה. יריב בן עמי הוא חבר טוב ויקר שנים רבות. הגעתי בעקבותיו לחיבור עם הקבוצה. הגעתי לכמה משחקים ומאוד אהבתי לראות את האנרגיות והתחברתי לערכים החברתיים והספורטיביים שמייצגת את הקבוצה. נרתמתי בשמחה לתרום לקבוצה. אני מגיע למשחקים עם חברים ומאוד נהנה לראות את הקבוצה. אני רואה בספורט אמצעי מצוין לחיבור בין אוכלוסיות והעצמת דו קיום. חשוב לי להדגיש, הכפר שלנו, לצערי, עולה מעת לעת לכותרות באספקטים שליליים, אבל רוב רובו של הכפר מורכב מאנשים טובים, ישרים, אוהבי אדם, שעובדים ברחבי הגליל העליון ומרגישים שייכות. יש הרבה דברים טובים בכפר, כולי תקווה שכל מיני חיבורים ספורטיביים שנרקמו עם עמותת הספורט גליל עליון יימשכו ואף יתגברו”.

ליאור סרף, מנהל קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, מביע את הערכתו והערכת הקבוצה לתרומתו של סמיר סלאח לקבוצה: “סמיר איש יקר ומיוחד. איכפת לו מאוד מהקהילה בגליל ומהדו קיום בה. אנחנו רוצים להוקיר תודה והערכה לסמיר, הוא עוזר המון לקבוצת נשים, הוא מגיע למשחקים ומעודד את הקבוצה, זה מאוד מרשים לראות את זה. אנחנו מאחלים לעצמנו שסמיר ישאר איתנו עוד שנים רבות וביחד נוכל לקחת את נושא הדו קיום עוד קדימה”.

איש יקר וחשוב למרקם החיים בגליל העליון. סמיר סלאח