כדורסל: חדרה מתחה את צפת עד הקצה

מ.ס “דניאל” צפת זכתה בניצחון 66:71 במשחק החוץ מול מכבי חדרה, שמתחה את צפת עד לשניות האחרונות.

ערב שמח לענפי הכדור בצפת. זמן קצר אחרי שקבוצת הכדורגל של הפועל עירוני צפת זכתה בניצחון 1:2 במשחק הפלייאוף מול הפועל עירוני כרמיאל, הגיעה הבשורה המיוחלת מחדרה – שם קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת זכתה בניצחון ליגה נוסף – הפעם 66:71 על קבוצת מרכז הטבלה מכבי חדרה, בשורותיה משחק טל חדד – בוגר מחלקת הנוער של צפת. הניצון הערב הושג חמישה ימים אחרי הניצחון הביתי הגדול על הפועל מגידו – ושלושה ימים לפני המשחק הביתי מול קבוצת התחתית של מכבי קרית מוצקין.

צפת פתחה את המשחק בצורה טובה ואף הובילה ב-7 נקודות יתרון. ככל שחלפו הדקות חדרה נכנסה לעניינים, ניצלה אחוזים לא טובים של צפת והביאה למהפך כבר בסיום הרבע הראשון, בו חדרה צעדה ביתרון 15:17. ברבע השני צפת לא נראתה טוב,  חדרה יצרה מומנטום טוב ואף הצליחה לעלות ליתרון של 11 נקודות יתרון.ליאור קרת, מאמן צפת, לקח פסק זמן, שממנו צפת חזרה אחרת למגרש, הצליחה לנגוס ביתרון החדרתי, שעמד על 27:33 בתום המחצית הראשונה.

טיול זה לא היה. שחקני צפת בפסק זמן



הרבע השלישי היה צמוד ברובו. חמש דקות לסיום מהלכים מצויינים של שקד ירושלמי הביאו להגברת קצב בצפת, זאת ביחד עם פעולות טובות של אליאב אוחנון, רם זקס, רועי נבארו וניהול משחק טוב של רון סבג. בסיום הרבע היתרון של חדרה צומק ל-49:50.

הרבע האחרון היה צמוד לכל אורכו. שתי הקבוצות הקבוצות הפגינו קשיוחות בהגנה, הפרש עבר מצד לצד. שתי דקות לסיום חדרה איבדה קצת ריכוז,  איבדה כדורים ואפשרה לצפת לעלות ליתרון 66:69. החמצת שלשה של חדרה וסל שדה מידיו של רועי נבארו סגרו עניין והעניקו לצפת ניצחון 66:71.

קלעו לצפת: רועי נבארו – 15, שקד ירושלמי – 14, אליאב אוחנון – 10 רון סבג ואיתי גבע – 8 כ”א, רם זקס – 7, אנדרי קוליש – 5, דביר אוחנה ושלו הר אבן – 2 כ”א.

סוף טוב – הכל טוב. שחקני צפת במעגל ניצחון בסיום המשחק