כדורגל: לקראת סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער

שישי עם דרבים אזורים ומשחק עונה, שבת עם הצגה כפולה מסקרנת בק”ש. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. סופ”ש עם פעילות מוגברת בגזרת קבוצות הגליל העליון והגולן, כשלראשונה מזה תקופה ארוכה, כמעט כל קבוצות מחלקות הנוער יתייצבו למשחקים בסופ”ש הקרוב. אז מה בתפריט? בשישי – הצגה כפולה בקרית שמונה ובה גם משחק דרבי נוער אזורי, משחק דרבי ילדים בכפר בלום, משחק ילדים מסקרן בקצרין ומשחק עונה לנערים במעלות. בשבת פיזור גדול של משחקים, כשבמוקד הצגה כפולה בקרית שמונה – קבוצת הנוער של מכבי ת”א מגיעה. מזג האוויר צפוי להיות ידידותי לכדורגל, הגיעו ליציעים ותמכו בדור העתיד של הכדורגל בגליל העליון ובגולן.

לפני שנתחיל בסקירה, נעדכן כי קבוצת הנוער של בני ממב”ע ספגה הפסד טכני 3:0 להפועל כאוכב וקנס על סך 1,000 שקלים מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שלא הסכימה לארח את המשחק מול כאוכב במגרש אחר, מאחר והמגרש בכפר בוקעתא מושלג.

נראה כמו מתחם לאוליפיאדת החורף. האצטדיון בבוקעאתא מכוסה בשלג





משחקי יום שישי

הצגה כפולה – המגרש בכפר בענה: בשעה 10:30 קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל תתארח אצל בני דיר אל אסד. בשעה 12:30 קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע – מוליכת טבלת הצפון, תתארח אצל קבוצת התחתית של בני דיר אל אסד.

הצגה כפולה – המגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 12:45 “תארח” קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל את הפועל עירוני צפת לדרבי אזורי. מרום הגליל, שבאמצע השבוע הפסידה 2:0 לצעירי סכנין, מדורגת במקום החמישי בטבלה ומקדימה את נועלת הטבלה מצפת בפער ניכר. בשעה 15:00 תארח קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה את מכבי קרית אתא.

11:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין, שבעקבות הניצחון 1:3 על הפועל מרום הגליל נהנית מהמאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1, תנסה להישאר במסלול הניצחונות כשתארח את מ.ס ג’וליס.

11:00, כפר בלום: דרבי גלילי – קבוצות ילדים ג’ של הפועל גליל עליון ומ.כ גליל גולן נפגשות למשחק בין שתיים מהקבוצות הטובות ביותר במחוז מפרץ 1.

הדרבי מעל הכל. קבוצות ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן והפועל גליל עליון

11:30, דיר חנא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל בני דיר חנא.

13:00, מעלות: משחק העונה של קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין – מוליכת טבלת צפון 1, שתתארח אצל סקציה מעלות תרשיחא, שמדורגת במקום השני ואותה היא מקדימה בשתי נקודות. הקבוצה המנצחת, במידה ותהיה כזו, תעשה צעד גדול לעבר זכייה באליפות.

13:30, טבריה: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת תתארח למשחק מרכז טבלה אצל עירוני טבריה. צפת מקדימה את טבריה ב-5 נקודות.

יוצאים למשחק עונה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי: בשעה 11:00 קבוצת ילדים ב’ תארח את מ.ס קרית טבעון. בשעה 13:30 קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת ליגת העל, תארח למשחק מאתגר את מכבי ת”א – שמדורגת במקום הרביעי ומרוחקת 4 נקודות מהפסגה. התל אביבים נהנים מההגנה השניה בטיבה בליגה, אך מאזנם במשחקי החוץ עומד על קצת יותר מ-50 אחוזים, בעוד שקרית שמונה נחשבת לאחת מהקבוצות הביתיות ביותר בליגה.

12:00, קיבוץ רמות מנשה: קבוצת ילדים א’ תתארח אצל הפועל רמות מנשה/מגידו.

14:30, מתחם חודורוב – ת”א: קבוצת נערים ב’ – שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום, תנסה לשפר עמדות במשחק החוץ מול הפועל ת”א – שמקדימה באותה ב-4 נקודות.

משחק ביתי מאתגר במיוחד. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה

משחקי השבת – מועדונים נוספים

09:00, כרמיאל: קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל הפועל עירוני כרמיאל.

11:00, כפר בלום: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את מכבי עוספייה.

11:30, טבריה: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שמקדימה ב-3 נקודות ומשחק עודף את הקו האדום של הליגה הארצית, תתארח אצל עירוני טבריה – שמקדימה אותה ב-3 נקודות.

12:00, סכנין: קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תתארח אצל צעירי סכנין.

14:30, תרשיחא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח לדרבי דרוזי מול הפועל חורפיש.

לנצח ולהימנע מהסתבכות. קבוצת הנוער של בני ממב”ע