כדורסל גברים: ברייס וושינגטון ממשיך בגליל

הסנטר חתם על הארכת חוזה גם לעונה הבאה. הקבוצה מתכוננת למשחק מול הגלבוע.

*. צילום: גיל נוימן

עונת הכדורסל הגיעה פחות או יותר לנקודת האמצע שלה, אך בהפועל גליל עליון כבר מביטים לעונה הבאה. הבוקר הזה נפתח עם החתמתו של הסנטר ברייס וושינגטון לעונה נוספת. לוושינגטון זו עונה ראשונה בקבוצה, אליה הוא הגיע אחרי שתי עונות באליצור נתניה מהלאומית, שלא מימשה לבסוף את אפשרות העליה שלה לליגת העל. עונה וושינגטון נטל חלק ב-13 משחקי הליגה של הקבוצה, שיחק בממוצע קצת יותר מ-26 דקות למשחק, בהן העמיד ממוצע של 9.8 נקודות ו-7.2 ריבואנדים למשחק.

מהנהלת הקבוצה נמסר: “לברייס תפקיד מרכזי בהצלחה של הקבוצה העונה, והחתמתו לעונה נוספת היא חלק ממדיניות ההמשכיות ופיתוח השחקנים של המועדון. עם חתימתו, מצטרף ברייס לנמרוד לוי, אייק אירבו, איתי מושקוביץ ויובל לוין שלהם חוזה לעונה הבאה”

ברייס וושינגטון הגיב לחתימה:”מאז עונת 2019 כיוונתי את עצמי להגיע לליגת ווינר. ידעתי שכל מועדון שייתן לי את ההזדמנות להראות מה אני יכול לעשות על המגרש ומחוצה לו, לא יתאכזב. בגליל נתנו לי את ההזדמנות הזו. התרגשתי מאוד ברגע שנודע לי שהמועדון רוצה שאמשיך לעונה נוספת. אני מרגיש שהמועדון הזה הוא הבית שלי. אני רואה המון דברים חיוביים בהחלטה להמשיך לעונה נוספת – זו הזדמנות לפתח עוד יותר את המשחק שלי ולשדרג אותו לרמה גבוהה יותר. אנחנו ממשיכים ונמשיך בעתיד לעשות דברים גדולים למען המועדון הזה. זו רק ההתחלה”.

התחבר בצורה אידיאלית לקבוצה. ברייס וושינגטון במשחק במסגרת הליגה הבלקנית



יונתן אלון, המנהל המקצועי של המועדון, שאחראי על הרכבת השלד לעונה הבאה התייחס להחתמה: “אנחנו מאד שמחים שברייס ממשיך איתנו לעוד עונה. ברייס הוא דוגמא ומופת לשחקן שדוחף את עצמו ואת החברים שלו להיות הטובים ביותר והוא יגיע רחוק. המשכיות היא אחד היעדים החשובים שלנו וחלק גדול במה שאנחנו מאמינים ואני בטוח שאת התוצאות נראה בעונה הבאה. אני גאה במערכת שלנו שיודעת לתת את הערך המוסף לשחקנים ובצוות המקצועי שדוחף אותנו קדימה.”

בתוך כך, בקבוצה הגלילית מתכוננים במרץ למשחק דרבי התתיישבות העובדת מול הפועל גלבוע, שייערך ביום ראשון הקרוב, באולם בגן נר. בגליל נחושים לגמול ליריבה על ההפסד 85:74 במשחק שנערך בכפר בלום. אם הכל יילך כשורה, יהיה זה משחק החזרה של הפועל גליל עליון לליגת העל, אחרי כמעט חודש. 

חדורי מוטיבציה לנצח בגלבוע. שחקני הפועל גליל עליון