יפה שכזאת

הישג מרשים לחצור בתחרות “קרייה יפה” מטעם המועצה לישראל יפה.

תנופת הפיתוח וההתחדשות בחצור הגלילית כבר אינה תחושה מקומית בלבד: ‘המועצה לישראל יפה’ העניקה 5 כוכבי יופי לחצור הגלילית בתחרות ‘קרייה יפה’, מה שהופך את העשייה הענפה של המועצה בדגש על מחלקת חזות העיר לעובדה מוגמרת שחשים בה כל המבקרים בחצור הגלילית לרבות צוות הבחינה של המועצה לישראל יפה שבחן באמצעות צוותים מקצועיים שסיירו בכל רחבי חצור הגלילית  ובחנו להעניק לישוב הגלילי את הדרוג הגבוה ביותר- 5 כוכבי יופי במסגרת התחרות לשנת 2021.

במהלך חודש נובמבר, הגיעו נציגי המועצה לישראל יפה לחצור הגלילית וציינו כי לאחר דיווחים רבים שהתקבלו על ההתחדשות והתייפות חצור הגלילית, החליטו לבצע בה סיור ובסיומו הוחלט כי חצור הגלילית תשתתף בתחרות. ראש המועצה שמעון סויסה ברך על כך והצוות הגיע לסיור בכל רחבי חצור הגלילית לרבות בחינת ההתפתחות, השכונות הוותיקות והחדשות, כיכרות, מוסדות החינוך, גני המשחקים, אזור רסקו, אזור התעשייה, שטחי הטבע וכו’. במהלך הסיור בחנו את השינוי שחל בחצור גם מבחינת פיתוח מבנים, תשתיות, שטחים ירוקים וגינות, מבנים, ניקיון ותחזוקה, נגישות ופרמטרים רבים נוספים.

חצור ירוקה. צילום רחף של גני משחקים בחצור



כאמור, לאחר בחינה מעמיקה וכתיבת דוח מפורט החליט הצוות להעניק לחצור הגלילית ציון לשבח ו -5 כוכבי יופי- הדרוג הגבוה ביותר שניתן בתחרות!.

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה ציין: “אני נרגש וגאה בזכייתנו בחמישה כוכבי יופי, חצור הגלילית נמצאת בתנופה אדירה של פיתוח וטיפוח, עשייה בשכונות הוותיקות והחדשות, חידוש מבני ציבור וכו’. ברצוני להודות לעובדי המועצה ולמחלקת חזות העיר על העשייה הענפה ותעודת הכבוד שלהם חלק משמעותי בה. כמו כן לכם תושבי חצור הגלילית על שיתוף הפעולה, שמירה על הניקיון והמרחבים הציבוריים, יחד נמשיך לחדש, לטפח ולפתח את חצור הגלילית!”

תנו להם בכפיים. שמעון סויסה וצוות חזות העיר