כדורגל: ממשיכים לספוג בזוגות

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 להפועל חדרה. משחק חמישי שקרית שמונה סופגת צמד שערים.

*. כל התמונות צולמו ע”י שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה ממשיכה בחוסר היציבות. הערב התארחה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ וניב סידי אצל הפועל חדרה למשחק חשוב לשתי הקבוצות על מקום בפלייאוף העליון. קרית שמונה התייצבה למשחק אחרי ארבעה משחקים שבהם ספגה צמדי שערים בכל משחק וצברה בהם 5 נקודות בלבד, שהציבו אותה במקום החמישי בטבלה. מנגד, יריבתה הערב התייצבה למשחק אחרי שבשבוע שעבר ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, מה שהציב אותה במקום ה-10 בטבלה ובמרחק של שתי נקודות בלבד מקרית שמונה.

משחק בלי תרגום של שליטה בכדור לשערים. שחקני שתי הקבוצות במהלך המשחק



עירוני קרית שמונה עלתה למשחק בהרכב זהה לזה שעלה בשבוע שעבר. בשונה ממשחקים בהם קרית שמונה החזיקה מעט בכדור וזכתה בכל הקופה – כמו במשחקי החוץ מול הפועל ירושלים ומ.ס אשדוד, הערב חדרה הייתה זו שהחזיקה פחות בכדור ולקחה את הנקודות. קרית שמונה החזיקה בכדור ב-63 אחוז מהזמן במחצית הראשונה וב-60 אחוז מהזמן במחצית השניה, אך חדרה היא זו שאיימה יותר על השער ובעטה יותר למסגרת וגם עם יותר כיבושים. קרית שמונה עם בעיטה אחת למסגרת מחמישה ניסיונות – רובי לבקוביץ’ סיכל איום מוחשי בבעיטה מהרחבה של איתמר שבירו בדקה ה-45, חדרה עם 4 בעיטות למסגרת מ-10 ניסיונות ועם 2 כדורים ברשת.

קצרה ידו מלהושיע. דז’וגאס ברטקוש נכנע למקסים פלקושצ’נקו



חדרה הייתה זו שיעילות ותכליתיות היו שם המשחק שלה. בדקה ה-17 הקשר החדרתי, מקסים פלקושצ’נקו, בעט בעיטה חופשית מצוינת מכ-17 מטרים וכבש שער מרשים והעלה את חדרה ליתרון 0:1, שהוכפל בתחילת המחצית השניה של המשחק עם שער שכבש במבצע אישי גוסטבו מרמרטיני, שחקן ההתקפה הברזילאי המוכשר של חדרה, סלל את דרכה של חדרה לעבר ניצחון 0:2, שמוריד את קרית שמונה מתחת למקום השישי, שמוביל למשחקי הפלייאוף העליון בתום הליגה הסדירה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, גיא מזרחי (שלו דסטה – 85), עאיד חבשי, זיו מורגן, ניר דרורי (עלא ג’עפר – 46), יוליוס סקה (ידין לוגסי – 46), אובידיו ביק (נדב נידם – 67), סמואל בראון (מוחמד שאקר – 60), רועי קהת, מורגן פרייר, איתמר שבירו.

לא היה חד מספיק. מורגן פרייר במאבק מול דיע לבאבידי


לא היה במיטבו גם הערב. עאיד חבשי במאבק מול שובל גוזלן