כדורסל: הגליליות חוזרות לפעילות מבצעית

קבוצת הנשים של הגליל תשחק הערב, הגברים של צפת חוזרים הביתה מחר. זרקור למשחקים בכתבה הבאה.

זה היה אמור להיות ערב החזרה של קבוצת הגברים למשחקי ליגת העל, אחרי שלושה שבועות של “פגרת קורונה”, אך לפני זמן קצר הודיעה מנהלת ליגת העל על דחיית המשחק מול הפועל חולון, שיועד להיערך הערב בשעה 20:00, בשל מקרי קורונה בשורות שחקנים ואנשי צוות של הפועל חולון – מה ששם את קבוצות הנשים של הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת במוקד.

הערב, בשעה 20:30, קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תתארח הערב למשחק השלמה מול אליצור יבנה, שעל אף העובדה ששיחקה שני משחקים יותר משחקניות הגליל, עומד פער של נקודה אחת לזכות שחקניות הגליל, שמדורגות כעת במקום התשיעי בטבלה, אך במידה וינצחו את המשחקים החסרים תזנק הקבוצה עד למקום הרביעי בטבלת הליגה הלאומית. ליבנה יהיה זה משחק שלישי ב-11 ימים, בעוד שלשחקניות הגליל יהיה זה משחק ראשון מזה 24 ימים. האם יבנה, שבשורותיה משחקת יפית כהן, ששיחקה בגליל בעונה שעברה, תזכה ליתרון בזכות העובדה שלא הייתה בואקום גדול של משחקים או שמא הרעב והנחישות של שחקניות הגליל יהיה זה שידבר?

להגיע דרוכות ונחושות ולהקשיב למאמן. שחקניות הגליל והמאמן, זיו ברתנא



מ.ס “דניאל” צפת – שביום רביעי האחרון נחלה הפסד 82:65 מהפועל מגידו והודחה ממשחקי גביע האיגוד בשלב רבע הגמר, תארח מחר בשעה 20:00, באולם “הפיס” בעיר, למשחק ליגה את נועלת הטבלה מכבי קרית מוצקין, בתקווה לשפר עמדות בצמרת הטבלה. צפת מרוחקת 3 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה. בשורות מוצקין משחקים מספר שחקנים עם רזומה נכבד בליגה כמו הסנטר הגלילי יבגני ליוטרין והרכז ליאור שגב – ששיחק בליגת העל במדי הפועל חולון ומכבי חיפה. צפת קבוצה חזקה יותר, אך שאננות עלולה לעלות ביוקר. הכניסה לקהל חופשית, בהתאם לתנאי התו הירוק. במחצית המשחק תיערך תחרות “הקלעי/ת של צפת”. המעוניינים והמעוניינות להשתתף, יש ליצור קשר עם מנהל הקבוצה הצפתית, ברוך מזרחי, בטלפון: 050-5694472

רוצים לשוב ולנצח ולשמור על מאזן מושלם בבית. שחקני מ.ס “דניאל” צפת לצד הצוות המקצועי והניהולי