כדורגל: 2,3 בדרך לניצחון

בני ממב”ע והפועל עירוני צפת ניצחו בתוצאת 2:3 את יריבותיהן. רשמים מהמשחקים בכתבה הבאה.

*. סיוע להכנת הכתבה: מאיר ינקו – “חדש בגליל”

שישי של כדורגל בגזרת ליגה ב’. שלוש הקבוצות שאנו מסקרים שיחקו היום – שתיים מהן האחת נגד השניה. שתי הקבוצות מצמרת הטבלה ניצחו, הקבוצה מירכתי הטבלה הפסידה – מה שמביא אותנו בשבוע הבא למחזור הסיום של שלב הבתים, במצב שבו הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע תלויות בעצמן, ניצחון יעלה אותן לפלייאוף העליון.

ראשונה לנצח הייתה בני ממב”ע, שהתארחה אצל צעירי סכנין. אסעד עמאשה, שבאמצע השבוע כבש צמד שערים במשחק הניצחון 1:4 על איחוד בני מג’דל כרום, המשיך ללהוט – והפעם עם שלושער לרשתה של השביעית בטבלה – שני שערים במחצית הראשונה ושער נוסף במחצית השניה. בין לבין, הקבוצה המארחת הצליחה לצמק ל-2:1 ובדקה ה-82 צימקה את התוצאה ל-3:2, שזו גם תוצאת הסיום.

מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון. שחקני בני ממב”ע



הפועל עירוני צפת “התארחה” במגרשה הביתי למשחק חוץ מול בני טובא א-זנגריה, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה ומרוחקת 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. צפת התייצבה למשחק ללא המאמן, אלון אלוק, האבל על מות אמו. את המשחק ניהל בהיעדרו מאמן הכושר, שחף טונר. בדקה ה-25 נפסל שער שכבש ארד אלבז, בטענת נבדל. חמש דקות מאוחר יותר חננאל אברהם כבש שער בבעיטה מהרחבה והעלה את צפת ליתרון 0:1. אברהם הקדיש את השער למאמנו, כשהרים את חולצת המשחק והציג חולצה עם כיתוב ובו הקדשה לזכר אמו המנוחה של המאמן.

מחווה מרגשת. חננאל אברהם



במחצית השניה קצב המשחק עלה וכך גם קצב השערים. שערים שכבשו אסף פחימה ובן שמואלי בבעיטה מחוץ לרחבה שילשו את יתרונה של צפת ל-2:3. בשלהי המשחק טובא הבקיעה שני שערים, שקבעו את תוצאת הסיום – ניצחון 2:3 לזכות צפת. בסיום המשחק נרשמה תקרית דחיפות בין מספר שחקנים משתי הקבוצות, שפוזרה תוך זמן קצר.

שחקנים כובשים. בן שמואלי (מימין) ואסף פחימה בתמונת ניצחון