כדורגל: יוצאים לנתניה, כדי לנצח את חדרה

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל חדרה. משחק מפתח במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף העליון.

*. צילום: שלומי גבאי

המחזור ה-19 בליגת העל יוצא לדרך. עירוני קרית שמונה תתארח בשעה 18:00 באצטדיון נתניה ותשחק מול הפועל חדרה (שידור ישיר בערוץ 58). קרית שמונה מדורגת במקום החמישי בטבלה, חדרה מדורגת במקום ה-10, אך רק 2 נקודות מפרידות בין הקבוצות, כך שהפסד של קרית שמונה יוריד אותם אל מתחת למקום השישי, המוביל בתום העונה לפלייאוף התחתון. חדרה תרצה להמשיך במסלול הניצחונות, אחרי שהניצחון בשבוע שעבר 1:2 על מ.ס אשדוד קטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. עירוני קרית שמונה מאוכזבת מאוד מהפספוס במשחק התיקו 2:2 מול בית”ר ירושלים ומקווה לשוב אל מסלול הניצחונות.

באיזה צד של ההגנה הוא יעלה? גיא מזרחי, מגן קרית שמונה, במשחק הקודם בין הקבוצות



קרית שמונה עשויה לעלות גם הערב עם אותו בסיס של הרכב, שרץ בתקופה האחרונה, מערך 4-4-2. עלא ג’עפר עשוי לשוב לעמדת המגן הימני ובמקרה כזה גיא מזרחי יוסט לעמדת המגן השמאלי. מורגן פרייר ואיתמר שבירו צפויים לפתוח בהתקפה, ווילי ברבוסה צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. בחוליית הקישור רועי קהת ימשיך להיות השחקן המרכזי שבחיבור בין החלק ההגנתי להתקפה. הפועל חדרה צפויה לעלות במערך 5-3-2, כשהשחקנים המרכזיים שלה הם השוער רובי לבקוביץ’, המגן דיע לביבידי – שכבש את שער הניצחון במשחק הקודם בין הקבוצות (0:1 לחדרה), הבלם ג’ונתן סיסה, הקשר מוחמד עוסמאן וצמד שחקני ההתקפה, גוסטבו מרמנטיני וה”אקס” שובל גוזלן – שהבקיעו יחדיו שני שליש משערי קבוצתם. קרית שמונה ספגה שישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים ובהחלט תצטרך להיראות טוב יותר בחלק ההגנתי.

משחק עם סיכויים שווים לכל אחת מהקבוצות. אם קרית שמונה תצליח לנטרל את ניסיונות ההתקפה של חדרה מהאגפים, היא תעשה צעד חשוב בכיוון הנכון מבחינה הגנתית. בחלק ההתקפי קרית שמונה תצטרך לאיים יותר מחוץ לרחבה, כדי למשוך את ההגנה של חדרה קדימה וליצור מצבי הבקעה לשחקני החוד. במחצית משמונת משחקי הבית שחדרה קיימה המשחקים לא הוכרעו, רק בשני מקרים חדרה הייתה בצד המנצח. קרית שמונה ניצחה ארבעה מתשעת משחקי החוץ שקיימה. 

הפעם רק האדום ישחק. מנשה זלקה במאבק מול סטפן אקה במשחק הקודם