כדורגל: החלום ושבירו

ניצחון שלישי ברציפות לעירוני קרית שמונה – 0:2 במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד. איתמר שבירו כבש את שני השערים.

עירוני קרית שמונה סוגרת את הסיבוב הראשון של העונה בליגת העל עם חיוך גדול ומנה גדושה של אוויר לנשימה. לפני זמן קצר זכתה הקבוצה בניצחון שלישי ברציפות – הפעם 0:2 במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י רן בן שמעון, המאמן שהוביל בעבר את הקבוצה להישגים היסטורים וחסרי תקדים בדמות עליות לליגת העל, זכייה באליפות וזכיות בגביעי הטוטו. אותה אשדוד התייצבה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים בשיעור 0:1. בקרית שמונה המאמן סלובודאן דראפיץ עומד על מאזן של 75 אחוזי הצלחה מאז שהגיע ועונה שנפתחה עם טעם עגום פתאום זוכה לשינוי של 180 מעלות בתחושות ובתקוות.

יעילות, נחישות ומיקוד, הם גולת הכותרת של ניצחונה של עירוני קרית שמונה הערב. נעשה לכם את זה פשוט: שמונה איומים לשער – ארבעה למסגרת – שניים לרשת, בעוד שאשדוד הייתה ההיפך המוחלט מקרית שמונה – הרבתה לאיים על השער (14 איומים במספר), ארבעה מהם בלבד למסגרת השער של קרית שמונה – שאף לא אחד מהם הניב שער. ההגנה שיחקה בצורה רגועה, השוער ברטקוש השרה ביטחון. אשדוד החזיקה בכדור הרבה יותר – 63 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה ו-73 אחוזים מהזמן במחצית השניה.

הנחיל משמעת טקטית ויעילות בקבוצה. סלובדאן דראפיץ



גולת הכותרת בצד ההתקפי – ההספק המרשים של איתמר שבירו, שכבש היום צמד וומאזנו ב-7 המשחקים האחרונים עומד על חמישה שערים. כבר בדקה הרביעית עירוני קרית שמונה עלתה ליתרון. מסירת רוחב מצוינת של אובידיו ביק מצאה את איתמר שבירו ברחבה, וזה דחק את הכדור לרשת האשדודית. לאחר בדיקת השער ב-VAR התקבל האישור המיוחל וקרית שמונה חגגה יתרון 0:1. בדקה ה-59 סמואל בראון, שעלה כמחליף, סיפק מסירת רוחב מצוינת לשבירו, שגם הפעם היה במקום הנכון וכבש שער שסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 0:2.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, גיא מזרחי, זיו מורגן, עאיד חבשי, ניר דרורי (איתי בן שבת – 75), אובידיו ביק,  נדב נידם,  ידין לוגסי, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 82),  איתמר שבירו (מורגן פרייר – 75) וסטפן מילוסביץ’ (סמואל בראון – 56).

השחקן המשתלם של קרית שמונה. איתמר שבירו (צילום: מדיה מנהלת הליגות)