כדורסל: גם בנוער צפת ניצחה את עכו

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של אופיר בלחנס, הפעם 37:53 ביתי על הפועל עכו.

קבוצת הנוער מ.ס “דניאל” צפת זכתה אמש בניצחון שני ברציפות, שהעלה את מאזנה לארבעה ניצחונות בשישה משחקי ליגה, שמקנים לה את המקום השלישי בטבלת מחוז צפון.

שבועיים לאחר הניצחון הביתי 64:78 על הפועל גליל עליון/ברעם (הרבו לקלוע: נחמן ראובני – 19, יהודה ביטון – 12 ואלי עוואד – 11), הצליחה הקבוצה הצפתית לנצח 37:53 את הפועל עכו, שבוע אחרי שהקבוצה הבוגרת ניצחה את הקבוצה המקבילה של המועדון מהגליל המערבי בתוצאה 72:76 במשחק ליגה, שנערך גם הוא באולם “הפיס” בצפת.

קבוצות הנוער של צפת ועכו התייצבו למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים. שחקני צפת הציגו משחק הגנה מצוין לכל אורך המשחק. בסיום הרבע הראשון צעדו שחקני צפת ביתרון 6:16, בסיום הרבע הראשון. ברבע שני הקבוצה האורחת השתחררה בחלק ההתקפי, אך מנגד נחמן ראובני – הקלעי הבולט בשורות צפת לקח אחריות יחד עם יהודה ביטון ואלי עווד, כדי להוביל את הקבוצה ליתרון  20:32.

ברבע השלישי משחק ההתקפה של שתי הקבוצות נחלש משמעותית, תוצאת הסיום של הרבע – 26:37 לזכות צפת, אומרת הכל. הרבע האחרון היה הרבע ההתקפי הטוב ביותר של צפת, שקלעה 21 נקודות ובסיום חגגה ניצחון 37:53, ניצחון רביעי בשישה משחקים ליגה. 

רשימת קלעי צפת: נחמן ראובני – 35, יהודה ביטון – 8 , אלי עוואד – 5 , בן חגי 4 , אורי ארבל 4, ג’יימס סטיקלר 1.

ניצחון רביעי בשישה משחקי ליגה. קבוצת הנוער של מ.ס “דניאל” צפת לצד המאמן אופיר בלחנס ולצידה של מחזיקת תיק הספורט בעירייה – ויקי כהן אלקבץ.