כדורסל נשים: ירדן גוט שבה לגליל

חיזוק משמעותי לקבוצה הגלילית בדמותה של שחקנית הפנים ששבה מקנדה.

החתמה מרשימה ומשמעותית לקבוצת הנשים של הפועל גליל עליון. שחקנית הפנים, ירדן גוט, שהייתה שותפה לעליית הקבוצה לליגת העל בשנת 2014 (עליית ליגה שלא מומשה), סוגרת בגיל 29 וחצי מעגל ומצטרפת לקבוצה הגלילית שוב. חוזרת לקדנציה שנייה במועדון לאחר שבקדנציה הראשונה הובילה את הקבוצה לאליפות הלאומית ועליה הסטורית לליגת העל. לאחר שעזבה ירדן הספיקה לשחק 5 עונות בליגת העל במדי הפועל פ”ת, אליצור נתניה ומכבי אשדוד. בעונה הקודמת שיחקה בליגת המכללות הקנדית, במדי אוניברסיטת וינדזור והעמידה ממוצעים של 6.1 נקודות למשחק, ו5.4 ריבאונד. משחק השיא שלה בוינדזור היה מול אונטריו שבו קלעה 22 נקודות, קטפה 9 ריבאונדים וחילקה 4 אסיסטים.

 ירדן גוט מגיעה ממשפחה של כדורסל. אביה, דני – מאמן כדורסל ידוע והיום חתם כמאמן קבוצת הנשים של בנות הרצליה מליגת העל, האח הצעיר – גולן, ישחק בעונה הקרובה במדי מכבי ראשון לציון, לאחר פרק ממושך בעירוני נס ציונה.

תגובתה של ירדן גוט לחתימה : “גליל זו הקבוצה הראשונה איתה לקחתי אליפות בליגה הלאומית. אני מאוד מתרגשת לחזור לשחק בגליל, יש כאן צוות מדהים ושחקניות מוכשרות. בטוחה שתהיה לנו עונה כיפית ושיהיה לנו המון בהצלחה”.

תגובתו של עוז אוחנה, מנהל קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, לחזרתה של ירדן: “ההחתמה של ירדן היא החתמה מאוד חשובה עבורינו. קודם כל, אנו רואים בה כשחקנית בית שהתחברה למקום והאוהדים התחברו אליה. מבחינה מקצועית, ירדן תוסיף לנו לקבוצה המון. שמחים מאוד שהיא שוב איתנו ומאחלים לה הצלחה רבה”.

שוב גליל. ירדן גוט