כדורגל ותיקים: יממה עם הרבה כדורגל

ניצחונות לקבוצות קרית שמונה, תיקו למרום הגליל. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

יממה של כדורגל בגזרת הותיקים. שתיים מנציגות האזור בליגה של מרכז הפועל והנציגה היחידה במסגרת “לה ליגה” נטלו חלק במשחקים מרתקים. רשמים מהם בכתבה זו.

עירוני קרית שמונה, המשחקת ב”לה ליגה” אירחה למשחק מאתגר את ותיקי הגלבוע. המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב, השליטה על המגרש הייתה מאוזנת ושתי הקבוצות החמיצו ממצבים קורצים ליד השער הקבוצות ירדו למחצית מאופסת. המחצית השניה נפתחה בלחץ של אסי גילבוע, מנגד יצאו ותיקי קרית שמונה להתקפה מתפרצת שמצאה את אריאל בוזורגי, שלא נכשל מול השוער וקבע 0:1 לקרית שמונה. שחקני אסי גלבוע התחילו ללחוץ על קרית שמונה, שנסוגה טיפה אחורה, אך נתקלו בהגנה יציבה –  בהצטיינות מיוחדת של גולן עמאשה, שנבחר גם למצטיין המשחק. ותיקי קרית שמונה יצאו להתקפות מתפרצות, אך חוסר ריכוז מנע להכפיל ולשלש את התוצאה. עד הסיום נשמרה התוצאה וקרית שמונה שמרה על הנקודות ועל מקומה בפסגה. בשלישי הבא תתארח הקבוצה למשחק בבית שאן.

מצטיינים כל אחד בדרכו. גולן עמאשה (מימין) ואריאל בוזורגי



עוברים לליגה של מרכז הפועל. ביום שני קבוצת בניטה קרית שמונה הצליחה להתאושש מההפסד בשבוע שעבר למרום הגליל עם ניצחון ביתי 2:4 על ותיקי חורפיש, זאת לאחר שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. אביחי בן שטרית, שחקן החיזוק המשחק בהפועל שלומי מליגה ג’, כבש צמד שערים – את השער הראשון והשלישי. את השער השני כבש אליעזר פרץ, דקות לאחריו כבשה חורפיש שער מצמק. את המחצית השניה פתחה בניטה עם שער נוסף של אביחי בן שטרית, שהשלים צמד שערים. בשלהי המשחק חורפיש כבשה שער, שקבע את תוצאת המשחק.

ניצחון ליגה ראשון העונה. שחקני בניטה קרית שמונה



ותיקי מרום הגליל היו קרובים לזכות בניצחון ליגה שני. הקבוצה של זאביק זוויגי התארחה אמש אצל ותיקי מעלות. אחרי מחצית ראשונה מרובת החמצות, כבר בתחילת המחצית השניה הלחץ של מרום הגליל השתלם והקשר מוטי עמרם כבש שער ראשון . לאחר כעשר דקות הגיע השער השני מרגליו של אדיר אדם פדידה, שהכפיל את יתרון קבוצתו ל-0:2. מעלות הצליחה לצמק עם שער לאחר הספיגה, ובקרן האחרונה של המשחק הצליחה לייצר הבקעה נוספת שקבעה את התוצאה – שוויון 2:2. לאנשי המרום הגליל היו טענות קשות על השיפוט, לטענתם, השופט הקל עם שחקני מעלות שביצעו עבירות בנוסף לאי פסיקת פנדל לזכותם.

תחושה של החמצה. שחקני מרום הגליל