הפועל מרום הגליל הגיעה לסמי עופר

כדורגלני בית הספר לכדורגל התארחו במשחקה של מכבי חיפה מול עירוני קרית שמונה, ביום ראשון האחרון.

חווית כדורגל מהנה במיוחד עברה על כדורגלני בית הספר לכדורגל של הפועל מרום הגליל, שעובד בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של מכבי חיפה. ביום ראשון זכו רבים משחקני בית הספר בצוותא עם צוות המאמנים ועם גיא ארביב – מנהל מחלקת הספורט, להתארח במשחקה של קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה מול עירוני קרית שמונה, בו נכחו למעלה מ-20 אלף צופים. המשלחת הנכבדת ממרום הגליל הגיעה באוטובוסים שמומנו ע”י מחלקת הספורט של המועצה.

לאירוע הזה יצאו כמעט כל ילדי ביה”ס לכדורגל כ200 ילדים ועוד כ50 הורים ומלווים , מחוזקים בליווי וסיוע של מאמני השלוחות ושחקני הקבוצות הייצוגיות של מרום הגליל. הסדר, הארגון והכמות גרמו לאנשי מכבי חיפה להבין איזו עוצמה  קיימת במרום הגליל. הילדים נהנו ממשחק קצבי וזכו ליהנות מניצחון של קבוצתם האהובה מכבי חיפה. ת הפרויקט הנפלא הזה ריכז וניהל  ביד רמה משה שלי יחד עם עזרה מהורים אכפתיים כדוגמת מזל עטיה – שמנהלת בהתנדבות את קבוצת ילדים א’ במרום הגליל, וליאור משה – רכזת הקהילה הנפלאה של מושב כלנית. גיא ארביב ביקש להודות לאנשי מכבי חיפה ובעיקר ליוסי צרפתי ואיציק עובדיה המנהלים של מחלקות הנוער על הסיוע, התמיכה והדלת הפתוחה תמיד. בנוסף, ציין גיא ארביב, כי זו רק תחילתה של פעילות נפלאה ובקרוב משה והצוות מתכננים עוד המון הפתעות.

התמונה אומרת הכל. ילדי מרום הגליל ביציעי סמי עופר

אם בבית הספר לכדורגל של הפועל מרום הגליל עסקינן, הרי שהוא מצוי בתנופה גדולה מאוד. לאחר חתימה על הסכם שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה. התחיל משה שלי – מנהל בית הספר לכדורגל והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, המאגדת תחתיה 3 קבוצות תחרותיות, לפעול בשיתוף גיא ארביב לגיוס צוותי הדרכה בשלוחות השונות. משה שלי והצוות יצרו הפנינג הרשמה ענק שהוכתר כהצלחה גדולה עם כ 150 מתעניינים במגרש המחודש בכפר ריחניה.

לאחר תחילת הפעילות של בית הספר בשלוחות השונות, הסתבר שההפנינג היתה רק יריית הפתיחה – ולאחר כחודש של פעילות בכל השלוחות במועצה ממגרש השחב”ק המדהים במושב לבנים שבדרום המועצה, דרך מגרשי השחב”ק המטופחים והחדישים במושבים כלנית, כפר שמאי, ספסופהף דלתון ומגרש הכדורגל בריחניה, כיום בית הספר לכדורגל עומד על מספר רשומים חסר תקדים של 236 נרשמים. הפעילות מיועדת ומותאמת מגיל גן חובה ועד כיתה ט’. מרבית הנרשמים רכשו תלבושת משחק. בהפועל מרום הגליל רואים בבית הספר לכדורגל כר פורה לגדילת מחלקת הנוער ומאמינים שבעונה הבאה את המועדון ייצגו יותר משלוש קבוצות בליגות של ההתאחדות לכדורגל.

עבודת צוות אדירה. משה שלי (משמאל) לצידו של גיא ארביב, מתן ואופק שלי (בנו של משה)
עשו להם לייק. גיא ארביב ואליאב מלכה – מאמן קבוצת ילדים א’