כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, סקירה של משחקי הקבוצות הצעירות ונציגי האזור הצעירים המשחקים מחוץ לגבולות האזור.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן – וכן אחר הכדורגלנים הצעירים המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורה אטרקטיבית במיוחד. מה במוקד? דרבי הילדים של הגולן, הנציגים הגליליים שפורחים במכבי חיפה, קבוצת הנוער שחוללה מהפך נגד כל הסיכויים – וזה על קצה המזלג. מתחילים בסקירה.

עדכון משחקי יום שלישי ה-2/11

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה הפסידה 4:0 בביתה למכבי פ”ת, שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה בזכות צמד שערים שכבש דניאל שמעון – המשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת של הקבוצה ממלאבס. במחצית השניה שערים שכבשה מכבי פ”ת בבעיטות פנדל בדקה ה-50 ובדקה ה-90 קבעו את תוצאת המשחק. למרות התוצאה הקשה, קבוצת הנוער של קרית שמונה שומרת על מעמד יציב במרכז הטבלה והיא מרוחקת 9 נקודות מהקו האדום של טבלת ליגת העל.

אחרי סדרת ניצחונות מרשימה קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון נחלה היום הפסד 6:1 במשחק החוץ מול הפועל יוקנעם.

מפלה ביתית. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



השגרירים

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, לה שני נציגים מאזורנו, סיימה בתוצאת שוויון 4:4 דרמטית את המשחק הביתי מול הפועל ראשון לציון. שחקן הכנף, עידו אלמישלי (דפנה), רשם הופעה מלאה ובישל שער בדקה ה-56. את שער השוויון הדרמטי, שהובקע עמוק בתוך תוספפת הזמן, כבש החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) – שעלה כמחליף בדקה ה-79.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה מהליגה הארצית סיימה בתוצאת שוויון 2:2 דרמטית את המשחק מול הפועל פרדסיה – שכבשה את שער השוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. בשורות טבריה רשם הופעה בת 69 דקות הקשר ליאד סופר (צפת), בעוד שהופעה מלאה רשמו הקשר אורי ברנזון (צפת) והבלם מעיין אורון (כפר בלום) – שכבש שער בבעיטת פנדל בדקה ה-90.

אביהוא סבתי  (קרית שמונה) קשרה של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:1 לאיחוד כפר קרע.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה ומוצלחת במשחק הניצחון 1:4 על בני יהודה ת”א, במהלכה כבש שער ובישל שער נוסף.

הציל את קבוצתו מהפסד. שחף ספיר (צילום: ג’ו הירש – מדיה מכבי חיפה)




שער ובישול. נועם שמש (צילום: ג’ו הירש – מדיה מכבי חיפה)



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’
נותרה במרתף טבלת ליגת העל, גם לאחר המחזור ה-11, זאת בעקבות הפסד 3:2 במשחק הביתי מול הפועל חדרה – שכבשה שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. בעשר הדקות האחרונות שערים שכבשו בעשר הדקות האחרונות, ליאם אלוק – שהוקפץ מקבוצת נערים ב’ ורועי טפר, קבעו את תוצאת המשחק. בתום 11 מחזורים מרוחקת הקבוצה 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה.

קבוצת נערים ב’ הייתה קרובה מאוד לחזור עם נקודה ממשחק החוץ מול סגנית המוליכה, מכבי ת”א, אך ספגה שער 6 דקות לסיום והמשחק הסתיים בניצחון 0:1 לזכות הקבוצה המארחת. בעקבות התוצאה קרית שמונה מקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום.

קבוצת נערים ג’ מוצאת את עצמה מרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת מחוז חוף, אחרי שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של מכבי צור שלום/קרית ביאליק. יהונתן מלכה העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-46, עשרים דקות מאוחר יותר כבשה הקבוצה האורחת שער שוויון.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה בביתה 1:6 את מכבי נהריה. את השערים לזכותה כבשו: איאן תולסן ואיתי וסטריש צמד כ”א,אוראל מדר ושער עצמי.

קבוצת ילדים ג’ חזרה מחיפה עם ניצחון 0:1 על מכבי קרית חיים.

פייט מרשים לסגנית המוליכה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
הפסידה 1:0 במשחק הביתי מול צעירי כפר כנא, שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-74. בני ממב”ע שיחקה החל מהדקה ה-51 בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקתו של סיראז’ חאטר. בעקבות התוצאה ממב”ע מקדימה בזכות יחס שערים את הקו האדום של טבלת ארצית צפון.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז צפון, בזכות ניצחון 0:8 על צעירי כפר כנא, לאחר שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה. ארבעה מהשערים כבש מלך שערי הקבוצה, נאיף שראף. עוד ברשימת הכובשים: ניל פח’ר אלדין – צמד, סאמר חלבי ועדן ספדי.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 4:6 את מ.ק קצרין גולן בדרבי של הגולן, שנערך בקצרין. הקבוצה המארחת הוליכה 0:2 משערים שכבשו ליבנה קרסנו בדקה ה-8 ושוהם פנחס בדקה ה-14. שערים שכבשו ג’וואד כחלוני (15,21) ומקסים חלבי (20) חוללו מהפך והעניקו לממב”ע יתרון 2:3. שערים שכבש אלון זנקביץ’ בדקה ה-24 קבע שוויון 3:3, אך כעבור דקה שער נוסף שכבש ג’וואד כחלוני העלה את ממב”ע ליתרון 3:4. שער שכבש בדקה ה-33 עומרי חשוב קבע שוויון 4:4. במחצית השניה צמד שערים שכבש ג’וואד כחלוני, שסיים את המשחק עם חמישייה אישית, העניקו לממב”ע את הניצחון.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 4:1 בביתה למ.ס ג’דיידה מכר.

ניצחון מרשים בדרבי הגולן. קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער, שמאזנה עמד על ארבעה ניצחונות והפסד אחד, התארחה אצל קבוצה שניצחה בארבעת משחקי הליגה שקיימה. למרות שהתייצבה למשחק עם סגל של 12 שחקנים, בשל פציעות שחקנים ובהם של השוער הקבוע לידור עזרא – מה שאילץ את הצוות המקצועי להפסיד שחקן מרכזי בקישור ההתקפי, רפאל ביתן, יליד שנתון 2004, שבעונה שעברה כבר השתלב בהצלחה בקבוצת הבוגרים של הפועל עירוני צפת מליגה ב’ ואפילו כבש שער במדיה.

הפועל מרום הגליל הצליחה לחזור פעמיים מפיגור, שער שכבש טל מזוז בבעיטה מ-25 מטרים בדקה ה-27 הגיע תגובה לשער שכבשה איכסאל בדקה ה-11. איכסאל עלתה ליתרון 1:2 משער שהובקע בסמוך לסיום המחצית הראשונה. במחצית השניה רפאל ביתן הדף בעיטת פנדל בדקה ה-70, שש דקות מאוחר יותר מתין חורשיד כבש שער שוויון 2:2. בתוך תוספת הזמן השלים טל מזוז צמד והעניק לקבוצתו ניצחון 2:3 דרמטי, שמציב אותה בצמרת הגבוהה בטבלה, עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה הפועל דיר חנא – ששיחקה משחק אחד פחות ממנה ומהפועל בועיינה, שגם לה מאזן נקודות זהה.

המהפכנים של מתן שלי. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער הפסידה אמש 2:1 את המשחק הביתי מול המוליכה, הפועל דיר חנא. שער שכבש חביב עיסא העלה את צפת ליתרון בדקה ה-4, אך שני שערים שכבשה הקבוצה האורחת ב-7 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה חוללו מהפך וקבעו את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים ג’ התקרבה למרחק של 5 נקודות מפסגת הטבלה, בזכות ניצחון ביתי 1:3 ביתי על בני כאבול. אלעד דיאבילה העלה את צפת ליתרון 0:1 בדקה ה-18, אך ארבע דקות מאוחר יותר הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון. שתי דקות לפני הפסקת המחצית רואי שיש העלה את צפת ליתרון 1:2. בדקה ה-71 עמית אזרן כבש את שער הניצחון לזכות צפת.

מ.כ גליל גולן

קבוצת טרום א’ סיימה בתוצאת שוויון 4:4 את משחק החוץ מול הפועל בית שאן מסילות. כובשי השערים: ריאן פחר אלדין, טומי הבט, עופרי טוויזר ושער עצמי. אלון שוורץ בישל שניים מהשערים.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 1:0 במשחק החוץ מול צעירי שעב, במהלכו החמיצה בעיטת פנדל.

עשו לעצמם שישי שמח. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת