צעירים בפעולה: הקבוצות הצעירות הוגרלו למשחקי הגביע

מספר נכבד של קבוצות כדורגל צעירות מהגליל העליון והגולן הוגרלו למשחקי גביע. תוצאות ההגרלה בכתבה.

שיגרת הכדורגל חזרה בגזרת מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, שהחלו בעת האחרונה באימונים לקראת העונה החדשה. היום נערכה הגרלת משחקי גביע המדינה לשנתוני מחלקות הנוער. בכתבה זו נביא את תוצאות ההגרלה. קבוצות שאינן מופיעות בכתבה, כמו לדוגמא קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני קרית שמונה, העפילו שלב אוטומטית. המשחקים בדרג הנוער והנערים עתידים להיערך בסופ”ש הראשון של חודש ספטמבר, המשחקים בדרג הילדים עתידים להיערך שבוע לאחר מכן.

קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שהצליחה להישאר בליגה הארצית בשל הקפאת היורדות, תתתייצב בסופ”ש הראשון של ספטמבר למשחק ביתי מול מ.כ קרית טבעון – שעלהת לליגה הארצית. הפועל מרום הגליל, שנותרה בדרג המחוזי, תתארח אצל קבוצה מהדרג שלה – משחק חוץ מול מכבי יפיע.

קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת, שתשחק בדרג המחוזי, תתארח למשחק סופר מאתגר מול מכבי אחי נצרת מהליגה הארצית.

המשחק הפיקנטי של שנתון נערים ב’ מסדר לנו דרבי אזורי, כשהפועל מרום הגליל מהדרג המחוזי תארח את עירוני קרית שמונה מדרג הארציות. הפועל עירוני צפת תארח למפגש על טהרת דרג המחוזיות את הפועל כרמיאל. בני ממב”ע תתארח אצל מ.ס רובי שפירא חיפה, שתי קבוצות מהדרג המחוזי, אם כי ייתכן ורובי שפירא תוקפץ לדרג הארציות.

קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את מ.כ מושב חוסן.

קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מכבי חיפה/נהלל, ששיחקה עמה באותה ליגה בעונה שעברה. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תארח למשחק מאתגר מאוד את הפועל חיפה. בני ממב”ע תתארח למשחק לא פחות מאתגר אצל עירוני נשר.

קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל מטה אשר.

קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל כאוכב.

קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל עכו.

יקוו לפתוח עונה עם ניצחון בגביע. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל