כדורגל: הפסד כואב לנערים א’ של קרית שמונה

אחרי שמחקה פיגור של שני שערים, שער שספגה בשלהי משחק החוץ מול בית”ר ירושלים הוביל להפסד 3:2.

קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה התייצבה לפנות ערב בבירה למשחק ליגה שני העונה – משחק חוץ מול בית”ר ירושלים, זאת לאחר שבמחזור הראשון של העונה נחלה הפסד 4:2 במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא. טרם המשחק יוזמה מבורכת וספונטנית של שני הצדדים הביאה לעמידה לדקת דומיה של השחקנים, אנשי הצוות של הקבוצות והקהל, לזכו של החייל בראל חדריה שמואלי ז”ל, שהלך לעולמו היום לאחר שנורה בגבול רצועת עזה.

קהל רב במונחים של ליגות צעירות הגיע היום למשחק, שנערך במתחם בית וגן בירושלים, חלק נכבד ממנו מקרב משפחות שחקני קרית שמונה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הקבוצה המארחת, שתרגמה זאת לשני שערים – האחד בדקה ה-20 בבעיטה מ-20 מטרים לרשת העליונה והשני משער בבעיטה מהרחבה לאחר הגבהה מהאגף בדקה ה-30. בהפסקת המחצית בית”ר ירושלים צעדה ביתרון 0:2.

את המחצית השניה קרית שמונה פתחה בסערה ותוך רבע שעה הצליחה למחוק את היתרון הירושלמי, בשני מהלכים של הגבהות מהאגפים. בדקה ה-50 מהלך כזה הסתיים בשער בנגיחה של עומרי כיאל ובדקה ה-60 מהלך כזה הסתיים בשער בבעיטה של ג’ואן חלבי, שקבע שוויון 2:2. הירושלמים התעוררו מהקיפאון והחלו שוב לגלות יוזמה התקפית, אך הגנת קרית שמונה עמדה באתגר ונמנעה מספיגה זמן רב. בדקה ה-87 הכשלה על שחקן ירושלמי ברחבה הביאה לפסיקת לבעיטת פנדל לזכות הירושלמים, שתרגמו זאת לכיבוש שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לזכות בית”ר ירושלים.

הפסד מתסכל. שחקני קרית שמונה במשחק הערב (צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה)