גזברית חדשה לעיריית קריית שמונה

מיכל לויפור בן סימון זכתה במכרכז לתפקיד גזברית העירייה.

ועדת המכרזים של עיריית קריית שמונה בחרה ברו”ח מיכל לויפור בן סימון לתפקיד גזברית עיריית קריית שמונה. מועצת העיר שהתכנסה השבוע אישרה את הבחירה והמלצת ראש העיר. מיכל תחל את עבודתה בעוד מספר שבועות לאחר סיום עבודתה במכללת תל חי

השבוע אישרו חברי מועצת העיר את המלצת וועדת המכרזים וראש העיר לבחור ברו”ח מיכל לויפור בן סימון לתפקיד גזברית עיריית קריית שמונה. חברי המועצה אישרו פה אחד את מינויה של מיכל לויפור-בן סימון לתפקיד בהצבעה שנערכה בישיבת המועצה המיוחדת לבחירת גזברית העירייה. מיכל לויפור בן סימון תחליף את הגזברית היוצאת רו”ח ליאת מזרחי שהודיעה על רצונה לסיים את עבודתה ברשות.רו”ח מיכל לויפור בן סימון תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים לאחר שתסיים בצורה מסודרת את עבודתה במכללת תל חי.

למשרת גזבר הרשות ניגשו 8 מועמדים שעברו תהליך מיון קפדני כולל מבחנים במכון תעסוקתי ואבחון במכון קינן שפי המוכר על ידי שירות המדינה. לשלב הסופי הגיעו 6 מועמדים לתפקיד המאתגר.

מיכל, רו”ח, נשואה+3, מתגוררת בקריית שמונה, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. מיכל, בת העיר, גדלה והתחנכה בקריית שמונה, למדה בבית הספר היסודי מצודות ובבית הספר התיכון דנציגר. מיכל מביאה עימה ניסיון של כ-20 שנים במקצוע מהן 9 שנים כמנהלת כספים במכללה האקדמית תל חי שם עובדת עד היום. 

בתגובה ראשונה לאחר היבחרה אמרה רו”ח מיכל לויפור בן סימון: “אני מודה על האמון שניתן בי. כמי שגדלה והתחנכה בעיר ומכירה היטב את הנעשה בה, אני מגיעה עם רצון עז לתרום לעיר הולדתי ולעירייה. אני רואה בעבודה הזו שליחות ומגיעה עם מוטיבציית שיא לעשות ולהצליח. אני מודעת לאתגר שנושא עימו התפקיד ויחד עם האנשים הטובים שיש בעירייה ובעיר נעשה את המיטב כדי להמשיך את פיתוחה ושיגשוגה של קריית שמונה”.

ראש העיר אביחי שטרן והמנכ”ל יורם ביטון איחלו לרו”ח מיכל לויפור בן סימון הצלחה רבה בתפקיד החשוב והמאתגר. בעיריית קריית שמונה ביקשו להודות לגזברית ליאת מזרחי על עבודתה ותרומתה הרבה לעירייה ולעיר קריית שמונה ובמיוחד בהצלחת תוכנית ההבראה. “היינו שמחים אם ליאת הייתה ממשיכה איתנו, אולם אנחנו מכבדים את רצונה ומאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה”, אמרו בעירייה.