כדורגל: להביט אל הנוף – ולנצח

עירוני קרית שמונה תארח את הפועל נוף הגליל, בתקווה לזכות בניצחון ליגה ראשון העונה על חשבון העולה היורדת – שפתחה את העונה בצורה מרשימה.

עירוני קרית שמונה תארח הערב, בשעה 19:00, את הפועל נוף הגליל, במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. במשחק ניתן לצפות בשני אופנים: מהיציע בכפוף לעמידה בתנאי תו ירוק – מחיר כרטיס 50 ש”ח, מהכורסא – המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 58. עצתנו: נצלו את מזג האוויר הנעים להגיע למגרש ועזרו לקבוצת הדגל של האזור בדחיפה מהיציע. זה חשוב.

במפגש הקודם בין הקבוצות באצטדיון בקרית שמונה, נוף הגליל חמקה מהפסד במשחק גביע הטוטו בזכות שער בהתקפה האחרונה של המשחק. גם הערב צפוי להיות משחק צמוד.

למשחק הערב קרית שמונה תתייצב כשבמאזנה נקודת ליגה אחת וחמש נקודות, סגלה ייחסר שלושה שחקנים מרכזיים בסגלה: הקשר והקפטן סמואל בראון ימשיך להיעדר – בשל החלמה מפציעה בברכו, המגן השמאלי זיו מורגן ייעדר בגין מתיחת שריר, שחקן הכנף מורגן פרייר ירצה שוב עונש הרחקה. מי שעשוי לעמוד לרשות עמיר נוסבאום וניב סידי הוא שחקן הכנף, מוחמד שאקר, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגין פציעה. מי שעשוים לתפוס את מקומותיהם של השחקנים הנעדרים בהרכב הם המגן ניר דרורי, הקשר נדב נידם ושחקן הכנף גיא בן לולו.

יחסרו הערב. סמואל בראון וזיו מורגן (צילום: פושקו)



הפועל נוף הגליל, העולה החדשה, מגיעה למשחק אחרי פתיחת עונה מרשימה, עם צבירה של 7 נקודות בשלושה משחקים – שמציבים אותה בפסגת הטבלה יחד עם הפועל חיפה והפועל ת”א. בשורות נוף הגליל ייחסרו בגין פציעות הבלם דולב אזולאי והקשר דניאל סולומון. את מקומו של אזולאי יתפוס בלם הרכש גוטייר טמלין, שיחשק לצידו של הבלם הוותיק, יבגני ברקמן. בשורות נוף הגליל יפתחו בהרכב שני “אקסים” של קרית שמונה, המגן השמאלי – אלי בלילתי, המגן/קשר – רועי שוקרני.

עירוני קרית שמונה ייצרה מעט מאוד איומים על שער היריבות במשחקים, אר אחד מהם הניב שער. כדי להיות בעמדת ניצחון קרית שמונה מוכרחה כבר הערב להיות הרבה יותר מדויקת ודינאמית. בנוסף, גם ההגנה צריכה להראות שיפור גדול, בדגש על הבלם עאיד חבשי, שעד כה אכזב לא מעט במשחקים שבהם נטל חלק.

להפועל נוף הגליל שלישייה התקפית צעירה, דינמאית ומוכשרת עם שחקנים כמו וויליאם קיזוטו טימוטי מוזי בכנפיים והחלוץ סתיו נחמני הצעיר – שאחרי שתי עונות בהן היה מלך שערי ליגת העל לנוער, במדי מכבי חיפה – אלופת המדינה, מרשים בביצועיו גם בליגת העל הבוגרת ועד כה כבש שני שערים בליגה ושער נוסף בגביע הטוטו.

עמיר נוסבאום בהתייחסות לקראת המשחק הערב (צילום: מדיה עירוני קרית שמונה)