כדורגל: ממב”ע לא שמרה על הבית

בני ממב”ע שמטה יתרון 0:1 והפסידה 3:1 במשחק מול אחווה כפר מנדא.

לא לפתיחת עונה כזו פיללו בקבוצת הכדורגל של בני ממב”ע. שני הפסדים במשחקי בית – האחד בגביע המדינה והאחד בליגה, שני משחקי ליגה ללא ניצחון, זהו המאזן של הקבוצה בתום שלושה משחקים רשמיים שקיימה.

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד 2:0 במשחק הגביע הביתי מול הפועל עירוני כרמיאל, ואחרי שסיימה את משחק החוץ במסגרת הליגה מול אותה כרמיאל בתוצאת שוויון 2:2, קיוו שחקני ממב”ע לזכות בניצחון בכורה העונה במשחק הביתי המאתגר מול אחווה כפר מנדא – שנחשבת לקבוצה בעלת יומרות להעפלה להתמודדות על העפלה לליגה א’.

המחצית הראשונה של המשחק התאפיינה בניסיונות הבקעה משני הצדדים, אך רק בדקה ה-44 נכבש השער היחיד במחצית זו, כשהתקפה מתפרצת של ממב”ע הסתיימה בשער שכבש אסעד עמאשה, שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1 בתום המחצית הראשונה.

במחצית השניה של המשחק התהפכו היוצרות. אחווה כפר מנדא השתלטה על המשחק ובחצי השעה האחרונה חוללה מהפך מרשים, בדרך לניצחון 1:3. בדקה ה-60 הכשלה ברחבה הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגם אחמד ג’בארין לכיבוש שער שוויון 1:1. את המהפך של כפר מנדא השלים דווקא שחקן בן העדה הדרוזית, מהמוכרים והמצליחים שבעדה – מהראן לאלה, כדורגלן העבר של הפועל ת”א והפועל חיפה, שכבש שערים בדקה ה-63 והדקה ה-85, שסללו את דרכה של כפר מנדא לניצחון 1:3.

שחקני הקבוצות במהלך המשחק (צילום: ענאן עמאשה)