כדורגל: סופ”ש של משחקי גביע בגזרת מחלקות הנוער


סופ”ש גדוש במשחקים במסגרת גביע המדינה במחלקות הנוער. זרקור לעברם בכתבה הבאה.

סופ”ש ראשון בעונת 21/22 שבו משחקים בכל השנתונים של מחלקות הנוער. אחרי שבשבועות האחרונים שיחקו רק בליגות העל של שנתוני הנוער, נערים א’ ונערים ב’, בסופ”ש הקרוב מצטרפות לחגיגת המשחקים קבוצות נוספות מכל השנתונים, שהוגרלו למשחקים במסגרת גביע המדינה. קבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה יארחו מספר נכבד של קבוצות שיגיעו ממרכז הארץ, בעוד שקבוצות הנוער ונערים א’ יהיו בפגרה בשל השתתפות הנבחרות בטורנירים. גם קבוצות ממחלקות נוער נוספות במרחב הגליל העליון והגולן יהיו חלק מהמשחקים. מתחילים בסקירה.

נוסעים דרומה. שחקני קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן



בני ממב”ע

שישי, 11:00, בית נגלר – חיפה: קבוצת הנוער, שניצלה בעונה האחרונה מירידה לליגה המחוזית רק במחזור האחרון, תתייצב למשחק גביע מול הפועל חיפה מהליגה הלאומית. ממב”ע נפרדה ממספר שחקנים שעלו לקבוצה הבוגרת וקלטה שחקנים שעשו קפיצה של שני שנתונים מקבוצת נערים ב’. ממב”ע לא בונה על הליגה ושמה את עיקר יהבה על המאבקים בליגה הארצית, ממנו ינשרו בסיום העונה 6 הקבוצות האחרונות. היום מצפה לה משחק מול קבוצה, ששואפת לחזור לליגת העל אחרי 4 עונות ומגיעה למשחק מעמדה טובה הרבה יותר. ממב”ע תקווה להנות מהחוויה ולתת פייט. לחזור עם ניצחון זהו תרחיש אפשרי, אך במידה ויקרה זה יהיה מפתיע מאוד.

הפועל גליל עליון

שישי, 13:30, בת ים: קבוצת ילדים ג’ – הקבוצה הייצוגית היחידה של המועדון שהקים יורם עומר, תתארח למשחק גביע אצל בית”ר ת”א/בת ים.

מ.כ גליל גולן – כל המשחקים בשבת


09:00, כפר בלום: קבוצת ילדים ב’ תארח את מכבי אחי נצרת.

16:30, אשקלון: קבוצת ילדים ג’ תתארח אצל הפועל אשקלון.

יחזרו מגוש דן עם כרטיס לשלב הבא? שחקני הפועל גליל עליון





עירוני קרית שמונה – כל המשחקים במגרש הסינטטי

שישי, 16:30 – קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל כפר סבא.

שבת, 09:00 – קבוצת נערים ג’ תארח את הפועל הוד השרון.

שבת, 11:00 – קבוצת ילדים א’ תארח א.ס רמת אליהו/ראשון לציון.

שבת, 13:00- קבוצת טרום א’, שמורכבת ברובה משחקנים שעלו מבית הספר לכדורגל, תארח את גדנ”ע ת”א.

שבת, 15:00 – קבוצת ילדים ג’ תארח את הפועל קרית אונו

שבת, 17:00 – קבוצת נערים ב’ תארח למשחק ליגה במסגרת המחזור השלישי את הפועל ת”א. הקבוצה של אילן עזריה זכתה בנקודה במחזור הפתיחה במשחק מול הפועל באר שבע (1:1), אך בשבוע שעבר חזרה עם הפסד 1:0 מנתניה מהמשחק מול בית”ר טוברוק, שכבשה שער ניצחון בדקה -67, עשר דקות לפני שקרית שמונה החמיצה בעיטת פנדל. בשבת הקרובה מצפה לקרית שמונה משחק מול קבוצה שמאזנה עומד על ניצחון אחד והפסד אחד – קבוצה שמגיעה מעמדה טובה יותר למשחק, אך אין זה אומר שיש סיבה להרים ידיים מראש.

הזדמנות לפתוח עונה עם ניצחון. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה