נחנך מרכז הפודטק בקרית שמונה


בטקס משתתף בנוכחות היזם אראל מרגלית ובכירי עיריית קריית שמונה, נחנך ברוב כבוד והדר מרכז הפודטק החדשני של הגליל העליון.

*. סיוע להכנת הכתבה: דוברות עיריית קריית שמונה

אחרי שנים רבות שזה קרם עור וגידים, היום זה קרה באופן רשמי – נחנך מרכז הפודטק של הגליל העליון. המרכז שממוקם במרכז העיר על כביש שדרות תל חי החוצה את קריית שמונה, מאגד במקום אחד משקיעים, סטארטפים, חברות רב לאומיות, מכוני מחקר ואקדמיה, רשויות, ומקום מפגש יצירתי למנהיגים מהעולם בדרכם לעשות את הדברים הגדולים בפודטק ואגריטק ומעל הכל, מרכז שמצמיח את דור העתיד של הצעירים שיהפכו לסטארטפים הבאים של ישראל.

יום חג לגליל העליון. אראל מרגלית נושא דברים בטקס



לטקס השקת המרכז הבינלאומי הגיעו ראשי רשויות ובהם ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, שרת הכלכלה והתעשייה ושרת המדע, לצד שגרירים ממדינות רבות, בכירי המשק בישראל, יזמים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם. האירוע התקיים ברובו באוויר הפתוח בהתאם להנחיות התו הירוק. לאורך כל השדרה המובילה למרכז הפודטק שכבר זכתה לכינוי “שדרות החדשנות” הוצבו דוכנים בהם הציגו תלמידי קריית שמונה, הגליל העליון ורמת הגולן וכן יזמים מכל הארץ את מוצרי החדשנות והמיזמים שלהם.

חצר מתחם הפודטק



ראש העיר קריית שמונה, אביחי שטרן: “היום הוא יום חג לקריית שמונה. יום בו השקנו  את מרכז הפודטק הבינלאומי של ישראל ולמעשה מכריזים על קריית שמונה כעיר היזמות והחדשנות של ישראל. לאחר שנים של עשייה, הבטחות ועבודה מאומצת של רבים וטובים, הגענו לרגע הגדול הזה. אני מבקש להודות לאיש שלא מפסיק לחלום ולהגשים – לידידי וחברי אראל מרגלית יו”ר jvp ויו”ר מרגלית סטארטאפ סיטי שעובד סביב השעון בכל ימות השנה למען חיזוק הפריפריה וקריית שמונה בפרט. יידע כל ילד בקריית שמונה ובגליל שחלומות סופם להתגשם ובזכות כל מה שאנו עושים בקריית שמונה בשנים האחרונות ובזכות מרכז הפודטק הבינלאומי אותו אנו חונכים היום, נוכל להעניק כלים משמעותיים לילדי קריית שמונה והגליל כדי שאת החלומות שלהם הם יוכלו להגשים. מצפון תיפתח הטובה.  מצפון ייצאו הסטארטאפיסטים של המחר! מכאן, מבירת הפודטק של ישראל, אני מבקש להודות לכל מי שהיה שותף לרגע היסטורי ומיוחד זה. בהצלחה לכולנו”.

טקס חנוכת מתחם הפודטק בקרית שמונה