כדורגל: טובא, צפת וממב”ע באותה ליגה

שלוש נציגות האזור בליגה ב’ ישחקו בעונה הקרובה באותו בית. את העונה יחלו הקבוצות בחודש הבא.

מחוז צפון א’ בליגה ב’ הוא המחוז שריכז אליו בעונה שעברה את שלוש הנציגות של אזורנו בליגות הנמוכות, אך בשל פיצול הליגה לשני בתים נוצרה סיטואציה שבני טובא שיחקה בבית א’ ואילו בני ממב”ע והפועל עירוני צפת שובצו בבית ב’. בעונה הקרובה שלוש הקבוצות ישחקו יחדיו בבית א’, שימנה 9 קבוצות, בשיטת משחקים של שני סיבובים – בסיומם שלוש הראשונות יעפילו לפלייאוף העליון שבו ישחקו שלוש הראשונות מכל בית – כאשר הנקודות מתאפסות, ומשם ממשיכים לליגה בת שני סיבובים – 10 מחזורים, כאשר הראשונה בטבלת הסיום עולה לליגה א’, מקומות 2-5 ימשיכו למשחקי פלייאוף במאבק על העליה לליגה א’. בפלייאוף התחתון ישוחקו שני בתים, 6 האחרונות בכל בית ימשיכו לליגה בת שני סיבובים – 10 מחזורים, אותה הן יתחילו עם מספר הנקודות שהשיגו בשלב המוקדם. בסיומה של הליגה, שתי האחרונות ינשרו לליגה ג’.

בני טובא א-זנגריה, שתמשיך בהובלת המאמן פחרי עסקאלה, שהחליף במהלך העונה את איתן פחימה, תחל את העונה שבועיים לאחר מועד הפתיחה, זאת מאחר ועלתה שלב במשחקי הגביע המיועדים להיערך ב-4/9 ובמחזור הפתיחה של הליגה, המיועד להיערך ב-11/9, היא חופשית ממשחקים.

הפועל עירוני צפת, שעליה תפס פיקוד המאמן אלון אלוק, תחל את העונה במשחק גביע – משחק חוץ מול איחוד בני מג’דל כרום. את הליגה תחל הקבוצה במשחק ביתי מול צעירי סכנין.

בני ממב”ע, שאותה ממשיך לאמן ווג’די אלקיש, שיזכה לחיזוק מאייל וקראט – שמונה למאמן השוערים, תפתח את העונה בהתמודדות כפולה מול הפועל עירוני כרמיאל. במחזור הגביע ממב”ע תהיה על תקן המארחת, במחזור הליגה ממב”ע תהיה על תקן האורחת.

משחקה הראשון העונה של בני טובא ייערך ב-25/9, משחק ליגה במסגרת המחזור השני, בו היא תארח את מכבי ג’דיידה מקר. גם את העונה הזו טובא תחל באירוח משחקים באצטדיון בצפת, עד אשר יסתיימו עבודות השיפוץ במגרשה. בני ממב”ע תארח במחזור השני את אחווה כפר מנדא, בעוד שהפועל עירוני צפת תתארח אצל הפועל עירוני כרמיאל. 

מחכים לפתיחת העונה. שחקני ליגה ב’