כדורסל גברים: עידן חדש במ.ס צפת

צוות מקצועי חדש, סגל שיעבור מתיחת פנים. תכירו את מ.ס “דניאל” צפת מודל 21/22

עידן חדש במ.ס “דניאל” צפת, שתחל עונה שביעית ברציפות בליגה הארצית. אחרי 9 עונות שבהן שלום (פופי) חדד הוביל את הקבוצה כמאמן, בתחילת הדרך גם כשחקן, ולצידו סייע לו במלאכה שי קדוש כשחקן ולאחר מכן כעוזר מאמן, את הקבוצה יוביל ליאור קרת – שבעונה האחרונה היה שותף בכיר כעוזר מאמן של עירוני נס ציונה לזכייתה באליפות היורופקאפ. קרת אימן שנים רבות בהצלחה במחלקת הנוער של הגלבוע, בין היתר את קבוצת הנוער שבה שיחק דביר אוחנה – שחקן צפת בעונה האחרונה, שטרם סיכם על המשך דרכו בקבוצה. מינויו של קרת נעשה ע”י ראש העיר, שוקי אוחנה.

התאכזבו שלא התבשרו על סיום עבודתם באופן מסודר. פופי חדד (מימין) ושי קדוש (משמאל) בהשתלמות מאמנים



גורמים בהנהלת הקבוצה התאכזבו שלא היו שותפים למהלך, מסיבה זו גם לא יצאה הודעה רשמית על המינוי. ליאור קרת מתכנן לצרף עוזר מאמן, כשבמלאכת האימון עשוי לסייע אור שוורץ – מאמן הכושר של הפועל גליל עליון, שאף שיחק בצעירותו בהפועל צפת המיתולוגית בעונת העליה ההיסטורית לליגת העל. גם המאמן המנטלי הבכיר, דן ולנסי, יעזור בייעוץ לדיוק דפוסי העבודה המנטליים. ליאור קרת הגיב למינויו: “שמח להצטרפת למ.ס “דניאל” צפת, קבוצה בעלת שאיפות ויומרות להתקדם ולחזור לליגות הבכירות. התרשמתי שיש כאן את התנאים להביא את ה”אני מאמין” שלי ולבנות כאן קבוצה שיהיה בה שילוב בין שחקנים מנוסים לשחקנים צעירים בעלי פוטנציאל, רצון ויכולת להתפתח ובמידה ובעזרת השם נצליח לעלות לליגת העל, הם יוכלו להמשיך איתנו ולא נצטרך לבנות קבוצה חדשה מאפס”.

בגזרת השחקנים נודע כי הרכז רון סבג והפורוורד אליאב אוחנון ימשיכו עונה נוספת בקבוצה. בין המצטרפים הראשונים ניתן לבשר על צירופו של הרכז בן ה-20 איתי גבע – ששיחק במכבי רעננה מהליגה הלאומית, וכן של הפורוורד רם זקס, בוגר מחלקת הנוער של עירוני נהריה, בן ה-23 – ששיחק בקבוצת הבת של הפועל גלבוע מהליגה הארצית, בעבר שיחק בהפועל מעלות בליגה.

מאמן חדש – אתגרים חדשים. ליאור קרת (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל גלבוע מעיינות)