השגרירים: אלימלך חזר בגדול

ליגה א’ חזרה לפעילות, לירון אלימלך חזר להבקיע בצרורות. מה עשו “השגרירים” מליגת העל ומליגה א’ בימים האחרונים? על כך בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, מתרגשת לחזור לפעילות מבצעית. אחרי חודש של פגרה בליגה א’ – שמרכזת נתח גדול מ”השגרירים” שלנו, הליגה השלישית חזרה אתמול לפעילות ולנו סוף סוף יש מספיק “בשר”, כדי להעלות כתבה. הפינה מתמקדת ב”שגרירים” מליגת העל ומליגות א’ השונות, בתקווה שבקרוב יחזרו לפעילות גם ליגות ב’ וג’ והכתבה תהיה עשירה יותר בתוכן. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק מול הפועל חיפה – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

אמיר רוסתום – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, עלה כמחליף בדקה ה-77 במשחקה האחרון של קבוצתו – שהפסידה בשבוע שעבר 2:0 להפועל חיפה.

דניאל טוויזר – שחקן ההגנה של בני סכנין, נכנס בדקה ה-94 למשחק מול מכבי ת”א בשבת האחרונה, משחק שבו התל אביבים כבשו בדקה ה-95 את שער הניצחון.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, החלים ממחלת הקורונה ובשבת האחרונה נכנס כמחליף בדקה ה-73 למשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא.

שמר על רשת נקייה. דני עמוס (צילום: פושקו)

ליגה לאומית

הקשר נאור עבודי – ששב מארמניה, ערך הופעת בכורה במדי הפועל אום אל פאחם, שסיימה את המשחק מול הפועל ראשון לציון בתוצאת שוויון 0:0.

ליגה א’

לירון אלימלך – חלוץ עירוני טבריה, חזר חד מהפגרה הכפויה עם צמד שערים במחצית הראשונה של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:4 את בני פרדיס.

עמיר (פיצי) אבלס – קשרה של הפועל הרצליה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 1:0 מול מכבי צור שלום – בשורותיה נכנס כמחליף בדקה ה-70 הקשר דן כהן, ששב לפעילות מבצעית אחרי פסק זמן ממושך.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 למ.ס טירה, בשורותיה נותר על הספסל החלוץ וויאם עמאשה.

אופיר טקיאר – קשרה של מכבי עירוני אשדוד, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 מול קביליו יפו.

חזר חד למגרשים. לירון אלימלך (צילום: עודד חסין)