קט רגל: מחזור נעילה מרתק במרום הגליל

מגרש השחב”ק החדש שנחנך בכפר שמאי, אירח מחזור נעילה מרתק של ליגת הקט רגל.

*. כל התמונות מאתר “מדינת הכדורגל”

ליגת הקט רגל של מרום הגליל הגיעה למחזור הנעילה, שענה על כל הציפיות האפשריות. יום המשחקים התקיים במגרש השחב”ק  החדיש בכפר שמאי ונפתח בטקס חניכה וגזירת סרט רשמי. כיבדו בנוכחותם ראש המועצה – עמית סופר,הרב האזורי – הרב יוסף אלמשעלי,אמין סלאח – מפקח משרד התרבות והספורט של המחוז ובעלי האכסניה נציגי וועד האגודה של כפר שמאי,  שדאגו לארח את באי הליגה בצורה מכובדת מאוד.

מגרש חדש עולה על הקרקע. טקס גזירת הסרט במגרש בכפר שמאי



משחק חצי הגמר הראשון בין אביבים לצפת הביא עימו המון עניין, כשצפת הובילה לאורך המחצית הראשונה בביטחון 2:0, באביבים לא נשברו וכמעט השוו, אך משחק נפלא של צפת סלל להם דרך לניצחון משכנע 3:1.

משחק חצי הגמר השני היה נראה כמו משחק גמר. תחילה אמיגוס קרית שמונה עלתה ליתרון ושיווין די מהיר של דלתון הוריד את הקבוצות למחצית בשיווין. המחצית השניה היתה מלאת קצב ואירועים. קרית שמונה עלתה ליתרון של 1:2, אך דלתון כמו דלתון הראו אופי והשוו בשלהי המשחק והקבוצות הולכות לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. בשלב הפנדלים נראה היה שדלתון תגיע לגמר, אך החטאות של שני שחקנים בשלב המאוחר, מעניקים לקרית שמונה את המקום הנוסף בגמר .

משחק הגמר התחיל בלחץ מאוד גדול של קרית שמונה. מטר של שערים יפים מכל בחינה מורידים את הקבוצות להפסקה בתוצאה כמעט של תבוסה – 4:1 לקבוצת אמיגוס מקרית שמונה. במחצית השניה צפת עלתה למגרש ויצאה לשדה הקרב כמו מתוך לוע של תותח – ועשתה את הבלתי יאמן והשוותה את התוצאה ל4:4. נגמר ? ממש לא. המשחק מגיע לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה – שלב שהאיר פנים בחצי הגמר לקרית שמונה, אך לאחר החטאה אחת של צפת ושתיים של קרית שמונה מעניקים לאורחים מצפת את המקום הראשון  והמכובד.

אירופה בישראל. המגרש בכפר שמאי


 בטקס הענקת הגביעים המשיכו וכיבדו בנוכחותם כל המכובדים שהוזכרו לעיל ואליהם הצטרפו אייל דמרי – סגן ראש המועצה, ומורן גרא מנכ”ל מדינת הכדורגל. גיא ארביב מנהל מחלקת הספורט ומנהל הליגה סיכם את הליגה בהתרגשות ואמר שהדבר הבולט ביותר שייזכר מהליגה הזו, זו הספורטיביות  והמשחק ההוגן…עמית סופר ראש המועצה הוסיף ואמר שהוא זוכר את הליגה האזורית בעבר ולא הרגיש ספורטיביות שאפיינה כל כך את הליגה הזו. עוד הוענקו גביעי הוקרה למנהל הספורט, ארגון מדינת הכדורגל ,שופט הליגה ששפט בצורה נפלאה לכל אורך הדרך. כמובן הוענק גביע למלך השערים טל ויגדרוביץ מקרית שמונה שסיים את הטורניר עם 14 שערים. כמובן שהוענקו הגביעים לשלוש המקומות הראשונים ולקבוצה הרביעית גביע השתתפות .

שחקני קבוצת צפת ביקשו להעניק את הניצחון והגביע  לזכרה של שיראל הלאל ז”ל ממושב אביבים – חברה של אייל סופר, שחקן הקבוצהף שנפטרה בדמי ימיה לפני מספר חודשים. ראש המועצה עמית סופר ציין כי בקרוב מאוד ייבנה מגרש נוסף ובתכנון מגרשים נוספים במושבים נוספים וכמובן שלתוך המגרשים האלו מחלקת הספורט והמתנ”ס ייצקו לתוכם פעילות מילדים ועד מבוגרים.

גיא ארביב נתן את תודתו לכל השותפים וכבר מתכנן את הטורניר הבא והפעם גם לגילאי הנוער הנפלא במרום הגליל.

יש אליפות. שחקני צפת עם גביע האליפות