גיורא עושה כבוד לכדורסלנים

אנשי קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, השחקנים, המאמנים, והצוות הניהולי, נפגשו השבוע עם ראש המועצה, גיורא זלץ, לרגל עלייתם לליגת העל. במפגש אמר זלץ: “הכדורסל בגליל העליון איננו אירוע ספורטיבי העומד בפני עצמו, אלא חלק מההוויה הגלילית“.

השחקנים והצוות עם ראש המועצה וצלחת האליפות, צילום: מ.א. הגליל העליון

בשבוע שעבר עשו שחקני הפועל גליל עליון היסטוריה, כאשר העפילו לליגת העל לראשונה מאז הוקמו מחדש לפני 13 שנה. זאת, לאחר ניצחון גדול 84:88 על הפועל עפולה ו-2:3 בסדרה כולה.

השבוע הגיעו השחקנים והצוות המקצועי ללשכת ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אשר בירך אותם ושוחח עמם לגבי תוכניותיהם לשנה הבאה. בין השאר, בשנה הבאה צפוי סוג של דרבי, כאשר גלבוע/גליל תפגוש את גליל עליון למספר משחקים מרתקים.

אלון ספיר, קפטן הפועל הגליל העליון: “היה מפגש נהדר אצל גיורא. כיף לראות כמה הכדורסל בדמו וכמה החיבור הקהילתי של הקבוצה לכל האזור מרגש אותו. נמשיך לעבוד קשה יחד על מנת לשמור על הצביון של הגליל ולבנות במקביל קבוצה חזקה שתתחרה ברמות הגבוהות.”

שחקני הפועל גליל עליון בפעולה, צילום: פושקו

טמיר אברהמס, יו”ר הפועל הגליל העליון: “כיף גדול להיפגש בסוף עונה כזו עם המועצה והעומד בראשה גיורא זלץ. עונה שבתחילתה היה נראה שהעולם נסגר והקורונה תחסל גם את הספורט, דווקא אז קיבלנו רוח גבית מהמועצה והוכחנו שהשגרה חזקה מהכל. לאט לאט הקהל חזר למגרשים, הספונסרים הצטרפו, יחד הגענו להישג מרשים והחזרנו את הפועל גליל עליון לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי.”

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “אני מאד שמח על ההישג הגדול וגאה בשחקנים, במאמן ברק פלג, במנהל ניר ווסרמן, ביו”ר טמיר אברהמס, בצוות המקצועי וההנהלה, באוהדים הרבים של הקבוצה ובנשיא הקבוצה זהר לבקוביץ’. הכדורסל בגליל העליון איננו אירוע ספורטיבי העומד בפני עצמו, אלא חלק מההוויה הגלילית, יש לו ערכים קהילתיים, תרבותיים וחינוכיים. יחד עם הנהלת הקבוצה, חברי מליאת המועצה האזורית הגליל העליון והאוהדים הרבים, נקיים שיח בנושא ונקבל החלטות לגבי העתיד.”