כדורגל – ותיקים: בניטה כובשת ומאושרת

ניצחון בחצור וניצחון בדרבי מציבים את בניטה קרית שמונה בפסגת טבלת ליגת הותיקים.

סופ”ש מסקרן במחוז גליל של ליגת הותיקים. קבוצת בניטה קרית שמונה, הקרויה ע”ש ישראל בניטה ז”ל, היא הקבוצה הלוהטת עד כה של העונה ובפרט של סופ”ש, זאת לאחר ששני ניצחונות שבהם זכתה סייעו לה לפתוח פער של 5 נקודות בפסגת הטבלה.

ביום שישי האחרון התארחו שחקני בניטה אצל שחקני חצור. לאחר מחצית ראשונה חד צדדית, שהסתיימה ביתרון 0:3 לזכות בניטה, במחצית השניה התפתח משחק צמוד יותר, אך היתרון של בניטה ברוב שלבי המחצית לא ירד משני שערים. לאחר שבניטה עלתה ליתרון 2:5, הצליחה חצור לכבוש שני שערים בשלהי המשחק, שקבעו את תוצאת המשחק – ניצחון 4:5 לזכות בניטה. את השערים לזכות בניטה כבשו: צח בוגוטס – צמד, אודי רנקנפור, מוטי עמרם וחנן אלמקייס – שחקן חצור בעונה שעברה. את השערים לזכות חצור כבשו: יותם בן שטרית – צמד, שחקן דהן ורני ספ הצפתיים כבשו שער אחד כ”א.

ביום ראשון בערב נפגשו במגרש הסינטטי בקרית שמונה למשחק דרבי ותיקי עירוני קרית שמונה וותיקי בניטה. הפער בין הקבוצות עמד על שתי נקודות. שחקני בניטה הטיבו לשחק, שמרו הפעם על רשת נהיה והבקיעו שער אחד בכל מחצית. במחצית הראשונה היה זה אליאב מלכה שכבש לזכות בניטה, במחצית השניה היה זה חנן אלמקייס – שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 לזכות בניטה.

ווינרים אמיתיים. שחקני בניטה קרית שמונה



אליאב מלכה, שחקן ומנהל הקבוצה המנצחת, אמר בתום המשחק: “משחק ספורטיבי של הקבוצות. אני גאה בחברים שלי על הלחימה במגרש כמו גברים אמיתיים. מגיע קרדיט גדול למאמן הקבוצה, דודו סבאג, שדאג להעמיד את השחקנים במקום בכל משחק – והתוצאה מדברת בעד עצמה.  כרגע הניצחון הזה מביא אותנו למקום הראשון עם יתרון של 5 נקודות מהמקום השני ויתרון של 10 מהמקום השלישי. הדרך עוד ארוכה  ויש לנו עבודה רבה . מכאן אני רוצה להודות למנהלי קבוצת ותיקי עירוני קרית שמונה, שרון מנחם ואלעד גולני, למאמן איציק מנחם, על משחק הוגן וספורטיבי. החברות בין הקבוצות היא לפני הכל”. 

טבלת הליגה מאתר מרכז הפועל