כדורגל: לא לשמש תפאורה בבית


עירוני קרית שמונה תארח את מכבי חיפה למשחק שבו החיפאים יוכלו לזכות באליפות. קרית שמונה תעשה הכל, כדי לא לשמש תפאורה במשחק.

כ-11 חודשים חלפו מאז שעירוני קרית שמונה אירחה משחק על כל הקופה באצטדיונה הביתי. היה זה משחק מול סקציה נס ציונה על ההישארות בליגה, משחק שנערך ללא קהל – למעט כמה עשרות אוהדים שתפסו עמדה בגבעת שחומית. הערב, בשעה 20:00, עירוני קרית שמונה תארח שוב משחק על כל הקופה – הפעם בגרסה אחרת לגמרי: משחק שעבורה הוא צ’אנס אחרון להיאבק על המקום הרביעי – המוביל למשחקי הליגה האזורית של אופ”א. מנגד, ליריבה – מכבי חיפה, זהו משחק שבו אם היא תנצח היא תבטיח זכייה באליפות. את חיפה יוביל מהקווים מיודענו, ברק בכר – שחגג אליפות בקרית שמונה כעוזרו של רן בן שמעון והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע ההיסטורי. איתו על הקווים גיא צרפתי – ששיחק לצידו בימיהם בקרית שמונה. מיותר לציין שהרוב ביציעים יהיה ירוק, אווירת קרנבל צפוייה ביציעים ובכלל בעיר קרית שמונה, אך הקבוצה המקומית – בעלת הבית, לא רוצה שאת האליפות הירוקה יחגגו על חשבונה ועוד בביתה. קרית שמונה מרוחקת 2 נקודות מהמקום רביעי, היא מוכרחה לנצח היום, כדי לשמור על סיכוי להגעה ליעד.

השחקנים שצפויים לחוות את העומס הגדול ביותר הערב. דז’וגאס ברטקוש, אורי דהן ועידן נחמיאס (צילום: פושקו)



עירוני קרית שמונה תחסר הערב את צמד הקשרים האחוריים הקבועים שלה העונה – סמואל בראון ויואב הופמייסטר, הראשון משתקם מפציעה בברך והשני מתמודד עם פציעה בברכו בימים אלה. אין ספק שזהו נתון בעייתי עבור קרית שמונה, במשחק מול קבוצה עם חוליית קישור כל כך דומיננטית שבה משחקים שחקנים איכותיים כמו נטע לביא וחוזה רודריגז מאחור, דולב חזיזה במרכז, עומר אצילי וצ’רון שרי בכנפיים. קרית שמונה צפויה לעלות במערך התקפי – עם שלישיית ההתקפה הדי קבועה – שכוללת את מוחמד שאקר, יוג’ין האנסה ולוסיו מרינאו. אם קרית שמונה תצליח להתמודד עם החלק הקדמי המצוין של מכבי חיפה, שיכלול גם את מלך שערי הליגה, ניקיטה רוקביצה, וכמובן אפשרויות התקפיות נוספות שקיימות בסגל של מכבי חיפה כמו החלוצים דוניו ומוחמד עוואד. להגנת קרית שמונה בראשות השוער ברטקוש והבלמים נחמיאס ודהן צפויה הרבה עבודה ואתגרים רבים, אם יעמדו בהם כמו במשחק מול מכבי ת”א – קרית שמונה קרוב לוודאי שלא תרד מנוצחת מהמשחק.

משטרת ישראל פרסמה אתמול מסמך הנחיות לאוהדים המעוניינים להגיע למשחק. מנכ”ל מנהלת הליגות, ארז כלפון, פרסם הודעה ובה ביקש מאוהדים שאין ברשותם כרטיס לא להגיע למגרש.

רוצים לחגוג אליפות היום. אוהדי מכבי חיפה (צילום: פושקו)