היערכות משטרתית חסרת תקדים לקראת המשחק הערב

משטרת קרית שמונה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק בין איתוראן קרית שמונה למכבי חיפה, משחק שהתוצאה בו תקבע את גורל האליפות בליגת העל בכדורגל. ההיערכות תכלול מחסומים באזור האיצטדיון והשכונות הסמוכות אליו. העירייה פרסמה הנחיות לקראת האירוע

כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס”מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים פרושים במעגלים קרובים ורחוקים יגיעו היום לעיר, על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור במשחק הכדורגל שייערך הערב בקריית שמונה.

שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה,  והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות.

האיצטדיון העירוני בקרית שמונה

בהודעה שהתפרסמה על ידי עיריית קרית שמונה פורטו הצעדים שיינקטו על ידי המשטרה. להלן הרשימה:

?אוהדים המצויידים בכרטיסים שיגעו ברכב יופנו למגרשי חניה יעודיים באזור התעשיה ובביג קריית שמונה ויצעדו ברגל אל המגרש. רכבים שייחנו שלא כחוק – יגררו.

?גבעת שחומית תסגר גם היא וכוחות יס”מ ופרשים ימנעו כניסה אליה.

?כל הכרטיסים נמכרו, אין איסוף בקופות.

? ספסרות ומכירת כרטיסים בסמוך למגרש ובשכונות הסובבות אותו, כמו גם רוכלות, אסורות בהחלט *וקנסות ינתנו לעבריינים. לאוהדים ללא כרטיסים – אין למה להגיע לעיר קריית שמונה

?יבוצע בידוק קפדני ברכבי האוהדים ולנכנסים לאצטדיון, לא תותר הכנסת נשק, אלכוהול ואמצעי פירוטכניקה, שוטרים מחוץ לאצטדיון =ובתוכו יעזרו בכלבים ויבצעו חיפוש על גוף ובתיקי הבאים*.

?אוהדים שיגיעו שיכורים או תחת השפעת אלכוהול, גם אם יש בידם כרטיס כחוק לא יורשו להיכנס לאיצטדיון.

?האוהדים שרכשו כרטיסים, מתבקשים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון. השערים לאיצטדיון יפתחו בשעה 17:30.

?כוחות משטרה גדולים ביניהם שוטרים סמויים וכמאה סדרנים ישמרו על הסדר בתוך המגרש וימנעו ירידת אוהדים לכר הדשא – (ירידה לכר הדשא מורידה 10 נקודות.) ולא יותרו חגיגות של אוהדי מכבי חיפה במקום.

?משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות פיזית ומילולית בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, או פגיעה ברכוש. המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים.

?הנהלת מכבי חיפה ועיריית חיפה נערכים לאפשר צפיה במשחק במסכי ענק בחיפה