כדורגל: היכונו לביאת הירוקים


מכבי חיפה רוצה לחגוג אליפות, עירוני קרית שמונה והמשטרה בדריכות לקראת המשחק.

תשע שנים לאחר שנחגגה אליפות היסטורית של עירוני קרית שמונה, באצטדיון העירוני בקרית שמונה – מחר עשויה להיחגג אליפות נוספת באותו אצטדיון – הפעם ע”י מכבי חיפה, שמודרכת ע”י ברק בכר, שחגג אליפות גם עם קרית שמונה לפני תשע שנים, כששימש עוזרו של רן בן שמעון. בימים האחרונים נשמעו קולות שונים, שקראו להעביר את המשחק לאצטדיון גדול יותר – מחשש לשלום הציבור וגם כדי לאפשר ליותר אוהדים לצפות במשחק ועל הדרך להגדיל את ההכנסה של עירוני קרית שמונה מהמשחק. משניתן אישור ע”י משטרת ישראל לקיום המשחק באצטדיון העירוני בקרית שמונה, החלו ההכנות לקראת המשחק והדריכות בהתאם. בקרית שמונה עדיין לא ויתרו על המקום הרביעי, ממנו מרוחקת הקבוצה שתי נקודות. סיום עונה במקום הרביעי יקנה לקבוצה כרטיס למשחקי הליגה האזורית של אופ”א.

רוצים לחגוג אליפות. אוהדי מכבי חיפה (צילום: פושקו)



אתמול בצוהריים נפתחה מכירה פיזית של כרטיסים בקופות האצטדיון בקרית שמונה. מאות רבות של אוהדים הגיעו מנקודות שונות בארץ, אך להפתעתם רק בקופה הם גילו שהמכירה היא לתושבי קרית שמונה בלבד – דבר שמן הסתם גרם להרבה כעס ואמוציות. הכרטיסים אזלו תוך זמן קצר והמשך המכירה הועברה למשרד הכרטיסים של מכבי חיפה – שמוכרת את הכרטיסים למשחק למנויים שלה, העומדים בפרמטרים שונים שהיא הגדירה.

ההמונים שצבאו על הקופות באצטדיון העירוני בקרית שמונה



משטרת ישראל פרסמה רשימת הנחיות ברורות מאוד לקראת המשחק. הסעיפים הבולטים: לא תתאפשר שהייה של אוהדים בגבעות מסביב לאצטדיון, לא תתאפשר חניית אוהדים ברחובות הסובבים את האצטדיון. הרשימה המלאה בתמונה מתחת לכתבה זו.