צלילה ימאות וטיפוס בבי”ס אמי”ת חצור הגלילית

נתוני שנת תש”פ של בית ספר אמי”ת בחצור הגלילית מצביעים על שיפור ניכר, והם מהגבוהים בארץ. בבית הספר שמים דגש על ליווי פרטני ותמיכה רגשית, וגם תוכנית העשרה מגוונת ולא שגרתית

דגל אמי”ת חצור הגלילית מתחת פני המים

בלא מעט בתי ספר ברחבי הארץ ניתן לראות שקיים קשר הדוק בין הצלחה בנתוני הזכאות לבגרות לבין ההשקעה החינוכית הכוללת. וזה מה שעושים בבית ספר אמי”ת בחצור הגלילית, שנמצא כבר מספר שנים במגמת שיפור

בנתוני הזכאות לבגרות נרשמה עלייה של למעלה מ- 20 אחוזים תוך 4 שנים בלבד!, בשנת תשע”ו היו באמית חצור הגלילית 74% זכאות לבגרות, בעוד בשנת תש”פ הנתונים הינם מהמרשימים במדינת ישראל- 95.4 אחוזי זכאות לבגרות. גם באחוזי המצטיינים נרמה עליה. בתשע”ו היו רק 7.5% מצטייני מנכ”ל משרד החינוך, ואילו בשנה החולפת- תש”פ נרשמו 18.5% מצטייני מנכ”ל מאמית חצור הגלילית.

לצד הזינוק בנתון הבית ספרי ניתן דגש גם על בגרות איכותית כך שגם במקצועות הליבה הנתונים מצביעים על מגמת עלייה ממשית. בשנת תשע”ו 52% מהתלמידים ניגשו ל 4-5 יחידות באנגלית, בשנת תש”פ נתון זה זינק ל71%, במתמטיקה ניגשו בתשע”ו רק 24.2 אחוזים ל- 4-5  יחידות ואילו בתש”פ הנתון זינק ל 46%.  גם בפיזיקה ומדעים נרשם זינוק מרשים. בפיזיקה מ 7.2 אחוזים בלבד בתשע”ו ל- 14% בשנה החולפת ואילו במדעים מ32% ל- 40% בתש”פ.

תלמידות אמ”ית חצור הגלילית בקורס טיפוס תלויות בין שמים וארץ

“מה הסוד? אין סודות בחינוך, עבודה אינטנסיבית, אישית ופרטנית מובילה לתוצאות” אמר מנהל בית הספר בועז יוספי, “הכנסנו תוכניות אישיות לכל תלמיד ותלמידה, יש לצוות מגע פרטני עם התלמידים וניתן דגש על הצד הרגשי של כל ילד. בנוסף, הכנסנו תוכניות רבות בהתאמה אישית שתחזק את החיבור של הילד למערכת ותתן לו רצון להשקיע: קורס צלילה / משחק / ימאות/ טיפוס וכו’, אלו, יחד עם צוות מסור ומחויב להצלחת התלמידים ושיתוף פעולה עם ההורים מובילים לתוצאות המרשימות”.

צילומים: אמי”ת חצור הגלילית