כדורסל: משחק הגברים בוטל, הנשים בפרונט

המשחק בין קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון למכבי אשדוד, לא ייערך הערב בשל חולה מאומת בקרב שחקני אשדוד. קבוצת הנשים תארח את הפועל כאוכב.

זה היה אמור להיות ערב החזרה של הקהל ליציעים באולם “הפיס” בכפר בלום, אך לקורונה חוקים משלה. רגע לפני שקבוצת הגברים של מכבי אשדוד עלתה על האוטובוס והתארגנה ליציאה צפונה למשחק מול הפועל גליל עליון, התבשרה הקבוצה הדרומית על חולה מאומת מקרב שחקניה – דבר שהוביל לביטול המשחק. שחקני אשדוד יעברו בדיקות קורונה, במידה ולא יימצאו חולים נוספים, המשחק ייערך מחר.

הקהל יצטרך לדחות את החזרה ליציעים. אוהדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)



קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תארח את הפועל כאוכב, בשעה 19:00. המשחק אמור להיערך באולם “הר וגיא” בקיבוץ דפנה, אך ייתכן מצב שהוא יזוז לאולם “הפיס” בכפר בלום. כך או כך, הפועל גליל עליון – שעומדת על מאזן מושלם בתום שמונה משחקי ליגה, תארח את הקבוצה שמודרכת ע”י שי זרצקי – מאמן הגליל בעונה שעברה, קבוצה ששיחקה עד כה 4 משחקים בלבד – בשניים מהם היא ספגה הפסדים, אחד מהם 60:32 במשחק הביתי מול הפועל גליל עליון, לפני שבוע וחצי. למשחק הערב לא תותר כניסת קהל, אך הוא אמור להיות מועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק גליל עליון כדורסל נשים

משחק שני בתוך שלושה ימים. שחקניות הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה