צעירים בפעולה: בוזורגי כבש, אלמישלי בישל

פינת מחלקות הנוער שלנו עם הרבה אייטמים שמחים. על כך בכתבה הבאה

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות של הגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה. סופ”ש עם הרבה כדורגל, הרבה שערים, לא מעט מנצחות וגם התבלטות של כמה מ”השגרירים” שלנו. מתחילים בסקירה.

מתקרבים לפסגה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



השגרירים

בני בן זקן
– מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את הקבוצה לניצחון 0:6 במפגש הקצוות של הליגה הלאומית מול א.ס רמת אליהו. קבוצתו שומרת על המקום הראשון ועל מאזן מושלם במחוז הדרומי.

ישי בוזורגי – בזמן שקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה בבצורת הבקעות, חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, כבש שער דרמטי בדקה ה-90 של המשחק שבו קבוצתו ניצחה את הפועל חדרה. בוזורגי נכנס כמחליף דקה לפני השער, שסייע לקבוצתו לקפוץ מהמקום האחרון מקום אחד מעלה.

עוברים למחוז הצפוני של הליגה הלאומית. גל אלמישלי – חלוץ קבוצת מרכז הטבלה של הפועל עפולה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:0 למכבי צור שלום/קרית ביאליק.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, המודרכת ע”י אדיר לוי, נותרה מתחת לקו האדום בעקבות הפסד 3:0 במשחק החוץ מול הפועל איכסל, בו רשמו הופעה מלאה שלושת יוצאי עירוני קרית שמונה בהגנת טבריה: המגן אביב לוי והבלמים אורי ברנזון ומעיין אורון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק מול “האקסית” מקרית שמונה, בו קבוצתו ניצחה 0:5. אלמישלי, שעזב את קרית שמונה לפני 4 שנים, בישל ארבעה מהשערים במשחק.

בישל מול ה”אקסית”. עידו אלמישלי (צילום: ג’ו הירש – האתר הרשמי מכבי חיפה)



נג’ואן סובח – קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין מהליגה הארצית, נכנס כמחליף בדקה ה-67 של המשחק בו ניצחה קבוצתו 1:3 את מ.כ נווה יוסף חיפה.

קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה שמרה על המקום הראשון בטבלת מחוז מרכז, בזכות ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל הרצליה. שחקן ההתקפה נועם שמש רשם הופעה מלאה, בעוד ששחקן ההגנה רן חליווה נכנס כמחליף בשלהי המשחק.

אור בן זקן – קשרה של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, היה שותף מלא לניצחונה של קבוצתו – 2:3 על עירוני מודיעין.

שער חשוב במאבקי התחתית. ישי בוזורגי (צילום: מונדיאליטו ישראל)



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער שומרת על המקום השמיני, שמוביל בתום הליגה הסדירה (עוד שני מחזורים) לפלייאוף העליון, זאת לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק הביתי מול מכבי ת”א. לקרית שמונה הייתה זו תוצאת תיקו מאופסת שלישית ברציפות ורביעית ב-7 המשחקים האחרונים, אשר בשישה מהם היא לא הצליחה לכבוש. אין ספק שמדובר בנתון מטריד מאוד.

קבוצת נערים א’ הפסידה 5:0 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של מכבי חיפה – וכעת היא מקדימה ב-3 נקודות בלבד את הקו האדום של ליגת העל.

קבוצת נערים ב’ הצליחה לצמק לנקודה אחת את הפער מהמקום הראשון של טבלת ארצית צפון, בזכות ניצחון 0:3 במשחק החוץ מול קבוצת התחתית החיפאית של מ.ס רובי שפירא. צמד של ג’ואן חלבי ושער של ינאי משה במחצית השניה קבעו את תוצאת המשחק.

גם קבוצת נערים ג’ צימקה לנקודה אחת את הפער מפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון ביתי 0:4 על הפועל נוף הגליל. שערים שכבשו אוהד אסולין (9) וליאם אלוק (28) העניקו לה יתרון 0:2 במחצית הראשונה. שער נוסף של ליאם אלוק בתחילת המחצית השניה ושער של יובל כראדי בשלהי המשחק קבעו את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 0:3 ביתי על מכבי צור שלום/קרית ביאליק, במשחק המרכזי של מחוז חוף. את השערים כבשו: יואב שיש, הראל נפתלי ועילי בן דוד.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 2:1 במשחק החוץ מול הפועל משגב.

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:5 את מכבי נהריה.

שיפרו עמדות בצמרת. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
ממשיכה לאבד גובה במרכז טבלת ארצית צפון, זאת לאחר שנחלה הפסד 5:0 במשחק החוץ מול הפועל כאוכב – שלושה ימים לפני משחק הגביע הביתי והמסקרן מול מכבי פ”ת מליגת העל.

קבוצת נערים ב’ עלתה למקום השני בטבלת הצפון והיא מרוחקת 2 נקודות בלבד מהפסגה, לאחר שניצחה 2:3 את משחק החוץ מול סקציה מעלות. אייל אבו שהין העלה את ממב”ע ליתרון בדקה ה-17, אך לאחר שלוש דקות הקבוצה המארחת כבשה שער שוויון. שער של ניל אבו סלאח בדקה ה-39 העלה את ממב”ע ליתרון 1:2. שער של שאדי ספדי בדקה ה-55 העניק לממב”ע יתרון 1:3. מעלות כבשה שער מצמק בדקה ה-65.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 8:1 במשחק הדרבי הדרוזי הביתי מול מ.ס בית ג’אן.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד ביתי 2:1 במשחק מול מ.ס ראמה.

הפועל מרום הגליל

ניצחון ראשון העונה לקבוצת הנוער – 3:8 ביתי במשחק החוץ מול בני עראבה, לאחר שוויון 2:2 במחצית הראשונה, בה הקבוצה המארחת חוללה מהפך אחרי שער שכבש איתי מדר בדקה הראשונה ובה כבש שער שוויון שקד ללוש בדקה ה-34. במחצית השניה מרום הגליל השתלטה על המשחק, צמד מהיר של טל מזוז העניק למרום הגליל יתרון 2:4, אך שער שכבש עראבה בבעיטת פנדל בדקה ה-60 צימק את התוצאה ל-4:3. צמד של הראל דדון וצמד נוסף של טל מזוז קבעו את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים ב’ משפרת עמדות במרכז טבלת הצפון, לאחר שניצחה 0:2 את מ.ס דבוריה. איאן אבו סלאח העלה את קבוצתו ליתרון ראשון בדקה ה-45, אופק ארביב כבש שער בבעיטה מ-40 מטרים בדקה ה-77.

חיכו הרבה זמן לניצחון. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא. גבריאל סופיר כבש שער מצמק בדקה ה-47.

קבוצת ילדים ב’ נחלה הפסד 6:3 במשחק החוץ מול בני סכנין, בו ספג פציעה לא קלה אורי ממן, שפונה לטיפול רפואי בבית החולים עם חשש לשבר באף.

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:3 את משחק החוץ מול איחוד בני שפרעם. את השערים לזכותה כבשו: נועם חניא – צמד, ליאור קרישטל – שער אחד.

מ.כ גליל גולן

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:2 בביתה את צעירי סכנין. את השערים לזכותה כבשו: ג’וני אשכנזי וג’וד אבו סלאח.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:14 בביתה את בני דיר חנא. את השערים לזכותה כבשו: ירדן יאור – 4 שערים, שחף מיכאלי – שלושער. שחקנים שכבשו שער אחד כ”א: רתם תפארת, דניאל בן גל, תומר שטרנפלד, סיראג’ אבו סלאח, יואב ששון, ירדן שטרן ויובל בירותי.

קבוצות מוכשרות מהטובות בליגת צפון 1 בשנתון טרום א’. שחקני הפועל גליל עליון (משמאל) ושחקני מ.כ גליל גולן