כדורסל גברים: אווירת סוף עונה בצפת

מ.ס “דניאל” צפת הובסה הערב 76:61 ע”י הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל. בקבוצה השלימו עם זה שגם העונה הקבוצה לא תצליח להעפיל לליגה הלאומית.

מ.ס “דניאל” צפת קיוותה בשבוע שעבר, לפני המשחק מול מכבי כרמיאל, שהמשחק הערב מול הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל – שהפסידה רק פעם אחת העונה, יהיה המשחק שבו היא תצליח לפתוח מחדש את המאבק על האליפות, אך ההפסד שספגה לכרמיאל בתום הארכה שניה – שהיווה הפסד ליגה חמישי העונה, טרף את הקלפים וצפת מצאה את עצמה הערב מתייצבת למשחק החוץ במגדל העמק בלי אשליות ותקוות, אך עם רצון ספורטיבי טבעי לנצח.

בפועל, הקבוצה שבה משחק הסנטר הגלילי המעוטר, עידו קוז’יקרו, הגיעה למשחק נחושה וממוקדת יותר, ככל שחלפו הדקות היא הייתה דומיננטית יותר. ברבע הראשון הוליכה 15:18, ברבע השני – שבו נפצע אלון לוין ולא המשיך במשחק – היתרון של הקבוצה המארחת צמח ל-23:32, ברבע השלישי האמיר היתרון משמעותית ועמד בסיום הרבע על 34:60 וברבע האחרון הורדת הילוך של הקבוצה המארחת עזרה לצפת לכרסם ביתרונה של הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל – שבסיום חגגה ניצחון 61:76.

שון לבנובסקי הוביל את רשימת הקלעים הצפתית עם 15 נקודות, אליאב אוחנון קלע 14 נקודות. יתר הקלעים: רון סבג – 9 נקודות, דביר אוחנה – 8 נקודות, איתי אלון ואלון לוין – 6 נקודות כ”א, יובל טל – 2 נקודות, ג’רמיין הול – נקודה אחת.

לא כך הם רצו להיות בשלב הזה של העונה. שחקני צפת הערב