כדורגל: יום אסל לצפת, יום בסל לטובא וממב”ע

הפועל עירוני צפת ניצחה 0:5 את מ.כ אלנהדה נצרת, בעוד שבני טובא ובני ממב”ע לא חזרו לביתן עם ניצחון.

יום של כדורגל במחוז צפון א’ של ליגה ב’. בכתבה זו, שנערכה פעמיים, אנו מביאים רשמים מהמשחקים של שלוש הנציגות שלנו בליגה.

על התוצאה של המחזור חתומה הפועל עירוני צפת מבית ב’, שהתייצבה למשחק החוץ באצטדיון בעילוט מול נועלת הטבלה, מ.כ אלנהדה נצרת, כשהיא מרוחקת 6 נקודות מהמקום השני, המוביל לפלייאוף העליון – ומקדימה בפער ניכר את שתי האחרונות בטבלה, שייאבקו על מקומן בליגה בתום שלב הבתים. שחקני צפת לא התקשו להביס את היריבה, שטרם זכתה נקודות העונה. עם שלושה שערים במחצית השניה ועוד שניים בסיום, חגגה צפת ניצחון 0:5. שלומי אביסידריס, כבש צמד בשלב מוקדם של המשחק, שער שכבש איליה זאיקה העניק לצפת יתרון 0:3 בתום המחצית. את השער הרביעי כבש אסף פחימה, בן דודו של אביסידריס – שערך הופעת בכורה מוצלחת בקבוצתו החדשה. פחימה כבש שער מרהיב, לאחר שהטעה שחקן הגנה יריב ובעט מ-16 מטרים לפינה הנגדית. בן שמואלי כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק. בשורות צפת נפצעו והוחלפו במהלך המשחק המגן אופק בן טולילה והחלוץ דור אדרעי (תודתנו נתונה למאיר ינקו היקר, עיתונאי “חדש בגליל” על העזרה בפרטים ובתמונה של הקבוצה הצפתית)

יש סיבות לחיוכים. שחקני צפת יחד עם הנהלת המועדון, ראש העיר, מחזיקת תיק הספורט והמאמן איציק בוזורגי (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)



בני טובא, מבית א’, קיוותה להמשיך את “אפקט החלפת המאמן”, גם במשחקו השני של פחרי עסקאלה. הקבוצה התייצבה היום למשחק תחתית מול הפועל עראבה, שמדורגת במקום השביעי בטבלה ואותה היא הקדימה בשתי נקודות ושני משחקים עודפים. המשחק נערך באצטדיון דוחא בסכנין. המחצית הראשונה האירה פנים לטובא, שכמעט וירדה עם כדור ברשתה – אך הצלת בעיטת פנדל של אייל וקראט הותירה את התוצאה בעינה. בדקה ה-54 שער שכבש נא’אל אבו עוואד העלה את טובא ליתרון 0:1. טובא לא הצליחה למנף את השער לכיבוש שערים נוספים – ובדקה ה-92 ספגה שער אכזרי מבעיטה מתוך הרחבה של שחקן עראבה שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

משחק מרתק עד הדקה האחרונה. שחקני טובא ועראבה במשחק (צילום: פייסבוק הפועל טובא)

בני ממב”ע קיוותה לשפר עמדות ולעלות מהחלק התחתון לאמצע הטבלה של בית ב’, במשחק החוץ מול אחי עכו מצמרת הטבלה, שאירחה את המשחק באצטדיון טוטו בעכו. שער שכבשה הקבוצה המארחת בדקה ה-17 עשה את ההבדל והעניק לעכו ניצחון 0:1. הפסד מאכזב מאוד לממב”ע, שמתקשה לייצר יציבות.

חזרו מעכו עם הפסד. שחקני בני ממב”ע