כדורגל: קובי רפואה יסיים את תפקידו בסיום העונה

עירוני קרית שמונה וקובי רפואה הגיעו לסיכום על פרידה ברוח טובה בתום העונה. לא מן הנמנע, שרפואה יסיים את תפקידו עוד לפני תום העונה.

למרות העמידה המרשימה במבחן התוצאה – הגעה לפלייאוף עליון, על אף התגברות על עוולות שיפוט ומכת קורונה שפקדה אותה, עירוני קרית שמונה והמאמן קובי רפואה הגיעו לסיכום על פרידה בתום העונה. בהודעה שפרסמה הנהלת המועדון נמסר: “שיחה שהתקיימה הבוקר בין יו”ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה קובי רפואה. סיכמו השניים על היפרדות הצדדים בסיום העונה. בשיחה שהתקיימה ברוח טובה, הודה יו”ר המועדון לרפואה על תרומתו למועדון בשנה וחצי האחרונות שכאמור הסתיימו בהעפלה לפלייאוף העליון, כאשר האחרון מצידו הדגיש בפני הבעלים כי יעשה את הכל על מנת לסיים כמה שיותר גבוה עם הקבוצה עד סיום העונה”.

לא מן הנמנע, שעל אף ההודעה, קובי רפואה יחבור עוד העונה לקבוצה אחרת. קיימת סברה, שבית”ר ירושלים והפועל חיפה מעוניינות בשירותיו לעונה הבאה ואולי הדבר יבשיל למעבר של רפואה עוד העונה. בקרית שמונה בוחנים אפשרות למינוי מאמן של עמיר נוסבאום – מאמנה המצליח של בית”ר ת”א/בת ים מהליגה הלאומית, קבוצת הבת של מכבי ת”א. נוסבאום שיחק בעבר ארבע עונות בקרית שמונה והיה שותף עמה לשתי העליות מהליגה הלאומית ולהגעה לחצי גמר הגביע. מועמד נוסף לתפקיד המאמן הוא עמיר תורג’מן – שעל אף העובדה שפוטר במהלך עונה ממ.ס אשדוד, בני סכנין, סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא, נחשב לאיש מקצוע מאוד מוערך ע”פ דעתו של הבעלים, איזי שרצקי.

בדרך לאתגר חדש. קובי רפואה