פלאשים בגליל: יוצאים לחירות

כמדי שבוע, עוד פינת “פלאשים בגליל” עם דמויות ספורטיביות מהגליל בזווית קצת אחרת.

תמונת השבוע: הכדורגלן אהוד מערבי – הנציג של חצור בחוליית הקישור של הפועל כרמיאל, נשא ביום שישי האחרון את קורל פדלון לאישה. צוות האתר מברך את הזוג המאושר בברכת מזל טוב והמון הצלחה בחיים המשותפים יחד.


עוד בשישי האחרון שחקניות קבוצת הנשים של מועדון רוגבי גליל עליון השתתפו בהצלחה בטורניר ראשון מזה זמן רב. הקבוצה הגלילית הגיעה למקום השני והמכובד בטורניר, שבסיומו הן מצאו זמן למוזה כייפית של אחרי המשחק.
גם זה היה בשישי האחרון, כדורסלני הפועל גליל עליון חגגו בסיום האימון יום הולדת 27 לקפטן אלון ספיר, שלו אנו מאחלים המון מזל טוב, בריאות בשפע והרבה הצלחה על הפרקט ומחוצה לו.


מישל מויאל – המעסה המסור של הקבוצה, זכה למתנה הכי גדולה שאפשר לבקש לחג – זמן איכות עם הנכד והנכדות.



חמישי האחרון, האצטדיון בקרית שמונה: החבורה המובחרת שבתמונה זכתה בניצחון במשחקון פנימי ובסיום סיפקה תמונת ניצחון. בין החוגגים: עבדאללה חליחל, דז’וגאס ברטקוש, רועי קהת, יובל לוין, ניר דרורי, אורי דהן, יואב הופמייסטר, ידין לוגסי, זיו מורגן ויוג’ין האנסה.


מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של האקדמיה לקראטה, נצפתה בזמן איכות עם בתה הבכורה, דריה, רגע לפני כניסת החג.



שני שעבר, פאב ה”אנשו” בקרית שמונה: דאבל דייט של שני חברים מעולם הכדורגל עם נשותיהם: סוכן השחקנים – אריאל בוזורגי, ומאמן קבוצת הנוער של עירוני נשר – עומר לוינזון, שיממה קודם לכן הוביל את קבוצתו לניצחון דרמטי על הפועל רמת השרון.



אילון אוהלי – אנליסט כדורגל ומאמן כושר מהגולן, שעושה חיל במרכז הארץ, עבר בשבוע שעבר ניתוח שחזור רצועה צולבת והחלפת מיניסקוס ובימים אלה הוא מחלים. צוות האתר מאחל לו רפואה שלמה וחזרה מהירה לפעילות ספורטיבית.



אופיר ערן – אלופת הארץ ברכיבת סוסים בסגנון קאטינג, הובילה בשבוע שעבר שניים ממתאמניה הצעירים להצלחות באליפות נחשבות. שאפו לכולם !



רגע לפני כניסת החג, הגיחו למחנה אימונים צפוני חברי קבוצת טריאתלון חיפה, שנהנו מאירוח מפנק באכסניית כפר בלום.

חברי מועדון טריאתלון גליל עליון קיבלו את בוא החג עם הרמת כוסית וכיבוד בריא.