כדורסל גברים: להמשיך את הפורמה גם בחג

הפועל גליל עליון תארח הערב את א.ס רמת השרון למשחק השלמה, בתקווה לזכות בניצחון רביעי ברציפות.

יממה של חג ראשון בעיצומה, שחקני קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שיארחו עם צאת החג (ראשון) באולם “הפיס” בכפר בלום, בשעה 20:30 את א.ס רמת השרון, יקוו שלשמחת החג תתמזג שמחת ניצחון רביעי ברציפות.  בהיעדר טבלה אחידה מבחינת כמות משחקים, הפועל גליל עליון נחשבת לקבוצה עם המאזן הרביעי בטיבו בליגה הלאומית – בעוד שרמת השרון, שמודרכת ע”י כדורסלן העבר, גיא קנטור, ששיחק בעבר בגליל, נחשבת לקבוצה עם המאזן ה-12 בטיבו. שחקני הגליל ניצחו ביום רביעי האחרון 64:95 את משחק החוץ מול מכבי הוד השרון, בעוד שרמת השרון שיחקה בפעם האחרונה לפני שמונה ימים – והיא נחלה תבוסה 90:66 במשחק מול מכבי רעננה, שהגיע לאחר שני ניצחונות רצופים.

לשלושתם צפויים מאצ’ אפים מאתגרים. קנדל אנתוני, עומר טל ודי.ג’יי שארפ (צילום: גיל נוימן)



שתי הקבוצות נפגשו בחודש שעבר למשחק ליגה לפני חודש ושמונה ימים, שחקני רמת השרון זכו בניצחון 76:81 – לאחר שאת המשחק פתחו בסערה וצעדו ביתרון 15:28 בתום הרבע הראשון. היה זה משחק צמוד עם סטטיסטיקה שקולה משני הצדדים בהרבה פרמטרים, אך מה שעשה את ההבדל הוא מידת הריכוז בדקות האחרונות – פרמטר שלא היה במיטבו בשורות הגליל. באותו משחק בלטו בשורות רמת השרון הגארד גיל אמיתי – שקלע 12 נקודות, קטף 10 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים, והגבוה כריסטיאן קנינגהאם – שקלע 24 נקודות וקטף 6 ריבאונדים. שחקני הגליל יצטרכו לעבוד יותר קשה מהמשחק שעבר, כדי להצר את צעדיהם.  לקנדל אנתוני, הרכז הפותח של הגליל, צפוי מאצ’ אפ מעניין מול ג’קואן לואיס – שהעמיד עד כה ממוצע של 17.2 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק. שחקן נוסף, שכדאי לגליל לקחת בחשבון הוא שחקן הפנים עמית ביר כץ – שהעמיד עד כה ממוצע של 8.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. לגבי צ’אצשוילי, אדריאן יוטר ואלון ספיר יצטרכו להיות שם במאבקים מול ביר כץ וקנינגהאם.

נעבור למנה העיקרית – אפשרויות הצפייה במשחק. אם ברשותכם תו ירוק ואתם מעוניינים לצפות במשחק מהיציע, עליכם להקליק כאן ולרכוש כרטיס בעלות של 25 שקלים. אם אתם מעוניינים לצפות במשחק דרך המסך (טלויזיה, טלפון, מחשב – זו כבר בחירה שלכם), הרי שהמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל.

לא מומלץ לתת לו ספייס. גיל אמיתי במשחק הקודם (צילום: גיל נוימן)