כדורסל גברים: עידו קוז’יקרו חוזר לליגת העל

הסנטר הגלילי ישמש כעוזרו של עמית בן דוד באימון מכבי חיפה, ששואפת להישאר בליגת העל.

בגיל 43 עידו קוז’יקרו חוזר לליגת העל. לא, לא כשחקן – אלא כעוזר מאמן מכבי חיפה, קבוצה שעמה הוא מזוהה מאוד, שיחחק בשורותיה מספר עונות וזכה עמה באליפות היסטורית ואף שימש בה כמנהל, לאחר פרישתו ממשחק. קוז’יקרו, בן המושב בית הלל ובוגר מחלקת הכדורסל של הפועל גליל עליון, מכוכבי תוכנית הריאלטי האחרונה “הישרדות”, משחק בעונות האחרונות בליגה הארצית – העונה הוא משחק בהפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל, לה המאזן הטוב ביותר במחוז הצפוני. קוז’יקרו ישמש כעוזרו של עמית בן דוד באימון הקבוצה מהכרמל, שמדורגת במקום האחרון בטבלה ומקווה לעלות לפחות שני מקומות מעלה, כדי להינצל מירידה לליגת המשנה.

מכאן, לדברים שפורסמו באתר הרשמי של מכבי חיפה: “אנחנו שמחים על חזרתו של עידו לצוות הקבוצה”, אמר בעלי מכבי חיפה, ג’ף רוזן. “עידו אדם טוב, אבל מעל הכל הוא ווינר ואנחנו מצפים להיעזר בו בישורת האחרונה של העונה”. “עידו ואני מכירים שנים רבות”, אמר מאמן הקבוצה, עמית בן דוד. “אני בטוח שהנוכחות שלו באימונים ובמשחקים תסייע לליאור ולי רבות בשלבים המכריעים של העונה”. 

“אני גאה לחזור למועדון הירוק היקר לליבי”, אמר קוז’יקרו. “יש לנו הרבה עבודה ואני מבטיח לעשות הכל בכדי לסייע להשאיר את הקבוצה בליגת העל”.

מקווה לחייך גם בסיום העונה. עידו קוז’יקרו לצידו של דונטה סמית’, שכבר שוחרר מסגלה של מכבי חיפה