כדורסל גברים: תצוגת תכלית גלילית

הפועל גליל עליון הביסה 74:92 את מכבי אשדוד וחיזקה את מעמדה בצמרת טבלת הלאומית, במשחק שנערך לעיני כ-200 אוהדים.

הפועל גליל עליון פותחת שבוע חדש עם חיוך גדול. הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן, שהפסידה בארבעה מחמשת המשחקים שקדמו למשחק הערב מול מכבי אשדוד – שהגיעה צפונה, כשהיא מדורגת במקום השלישי ומקדימה את הגליל ב-2 נקודות, הצליחה למרות העובדה שהיא משחקת עם זר אחד עד אשר אדריאן יוטר יעמוד לרשותה, לזכות בניצחון 74:92 ולשפר את מעמדה בטבלת הליגה הלאומית, כל זאת שלושה ימים אחרי ההפסד 81:77 במשחק הביתי מול הפועל ר”ג/גבעתיים.

היה במיטבו. עומר טל במשחק הערב (צילום: גיל נוימן)



מכבי אשדוד, שהתייצבה למשחק ללא הרכז המצוין שלה ארתור רוזנפלד, הסובל מפציעה, היוותה יריבה עיקשת ברבע הראשון – שהסתיים ביתרון 24:26 לזכות הגליל. החל מהרבע השני שחקני הגליל השתלטו על המשחק ובהדרגה הגדילו את יתרונם, עד ליתרון 36:55 בתום המחצית הראשונה – שבה קלעו שחקני הגליל 7 שלשות מ-10 ניסיונות, מחצית שבה בלטו שלושה מהגארדים הגליליים: קנדל אנתוני עם 13 נקודות, עומר טל עם 11 נקודות ואנתוני פישר עם המחצית  הראשונה הטובה ביותר שלו מאז הגיע גליל – מחצית שבה קלע 9 נקודות. גם במחצית השניה המשיכה העליונות הגלילית, בעוד אשדוד הרבתה להחטיא מטווחים שונים. שחקני הגליל חצו את רף 20 נקודות היתרון, אשדוד לא הצליחה לכרסם ביתרון הגלילי ולא הייתה בתמונת המשחק. בסיום, ניצחון 74:92 לזכות הפועל גליל עליון, שלעת עתה סימן שאלה עומד בנוגע לקיום המשחק הביתי מול מכבי רעננה, המיועד להיערך ביום רביעי הקרוב, זאת מאחר ופעילותה של רעננה הושבתה בגין תחלואת קורונה בקבוצה.

המשחק הטוב ביותר שלו מאז הצטרף לקבוצה. אנתוני פישר (צילום: גיל נוימן)



ערב מצוין לשחקני הגליל מחוץ לקשת – עם 10 קליעות מוצלחות מ-21 ניסיונות. שיפור נרשם גם בקליעות מקו העונשין עם 12 קליעות מוצלחות מ-15 ניסיונות. 47 כדורים חוזרים לעומת 33 שקטפה אשדוד זהו בהחלט נתון מרשים. נתון לא פחות מרשים הוא 27 נקודות שקלעו שחקנים שעלו מהספסל הגלילי.

אנתוני פישר בתצוגת המשחק הטובה ביותר שלו מאז הצטרף לקבוצה הגלילית, הוביל יחד עם קנדל אנתוני את רשימת הקלעים עם 17 נקודות. ראויה לציון העבודה המצוינת באזור הצבע של גבי צ’אצ’שוילי ואלון ספיר, וכן התרומה למשחק של הגארדים עומר טל, די.ג’יי שארפ ויהל פלג הצעיר. הסטטיסטיקה המלאה, מתחת לפסקה זו.

סטטיסטיקה מאתר איגוד הכדורסל