כדורגל: עידן הקרח הסתיים

שער של עידן נחמיאס העניק לעירוני קרית שמונה ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, שקטע רצף של 6 משחקים ללא ניצחון.

תגידו מזל טוב לעירוני קרית שמונה, שקטעה רצף של חמישה הפסדים ושישה משחקים ללא ניצחון בהם כבשה שער אחד. עירוני קרית שמונה ניצחה הערב 0:1 את הפועל כפר סבא וקטעה מומנטום שלילי. הניצחון יציב את עירוני קרית שמונה בטבלת הסיום של הסיבוב הראשון בליגת העל איפשהו במרכז הטבלה.

המשחק הערב הפגיש משני הצדדים מאמנים, שכשחקנים שיחקו בשורות היריבה: קובי רפואה מהצד של קרית שמונה ורביד גזל מהצד של כפר סבא. קרית שמונה הייתה נחושה יותר הערב ורצתה לצאת לדרך חדשה, אחרי סדרה לא טובה של תוצאות – שלחלקן יש השפעה ישירה של החלטות שיפוט, שמהם סבלה הקבוצה.

קרית שמונה עלתה הערב עם שינוים בהרכב. הבלם זיו מורגן חזר לעמדת המגן השמאלי במקומו של אמיר בן שמעון, דור אלו חזר לעמדת המגן הימני במקומו של יובל לוין. את סקו טורה הפצוע החליף גם הערב מוחמד שאקר. עירוני קרית שמונה פתחה את המשחק עם יוזמה התקפית ובדקה ה-13 באה על שכרה. הגבהת כדור קרן של מוחמד שאקר מצאה את ראשו של עידן נחמיאס – שנגח לרשתה של הפועל כפר סבא והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. בדקה ה-17 נפסקה בעיטת פנדל לזכות כפר סבא, אך לאחר התייעצות עם שופטי המסך בוטלה ההחלטה. עד לסיום המחצית נרשמה יוזמה התקפית משני הצדדים, אך רק מצב אחד ראוי לאזכור: פסילת השער שכבש לוואגה קיזיטו, שבעט מחוץ לרחבה לרשתו של ברטקוש בזמן שהיה בעמדת נבדל.

במחצית השניה קרית שמונה הייתה דומיננטית יותר. בדקה ה-51 הבלם והקפטן עידן נחמיאס נפגע באפו והוחלף באמיר בן שמעון – דבר שגרם להזזתו של זיו מורגן לעמדת הבלם – העמדה הטבעית של השחקן. האנסה היה השחקן הפעלתן ביותר בהתקפת קרית שמונה, אך לא היה מספיק חד ליד שער היריבה. בדקה ה-75 נגיעת יד ברחבה של סודיק אטאנדה האורח הביאה להרחקתו. לוסיו מרינאו ניגש לבעיטת הפנדל, אך בעט בצורה גרועה מעל שערו של מתן זלמנוביץ’.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס (אמיר בן שמעון – 51), אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 80), מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 90), יוג’ין האנסה ולוסיו מרינאו.

כבש, הצטיין ונפצע. עידן נחמיאס (צילום: פושקו)