כדורגל: לזכות בתקווה לקראת חזרת הקהל

עירוני ק”ש תארח הערב את מכבי פ”ת, שלושה ימים לפני שתארח את האלופה מכבי ת”א לעיני קהל. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק הערב ובנוגע לאפשרות לרכישת כרטיסים למשחק בשבת, בכתבה הבאה.

עירוני קרית שמונה נכנסת לישורת האחרונה של הליגה הסדירה. שלושה משחקים נותרו עד להגעה ליעד – שניים מהם משחקים ביתיים שייערכו בשלושת הימים הקרובים. הערב, בשעה 19:00, תארח קרית שמונה לעימות ישיר על מקום בפלייאוף העליון את מכבי פ”ת. קרית שמונה מדורגת במקום השביעי – שמוביל לפלייאוף התחתון, כשהיא מרוחקת בשלוש נקודות ממכבי פ”ת הרביעית בטבלה, נקודה אחת מהפועל באר שבע – שמדורגת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, ובמרחק של שתי נקודות ומשחק חסר ממכבי נתניה – שמדורגת במקום החמישי בטבלה. משחק על כל הקופה מצפה לקרית שמונה, משחק מול קבוצה שמשחקת פתוח, משחק שבו קרית שמונה מוכרחה לקחת נקודות – שכן המשימות הבאות מזמנות לקרית שמונה משחק מול האלופה מכבי ת”א (שבת, 19:50) ומשחק במחזור הנעילה מול הפועל כפר סבא – הנאבקת על חייה בליגה.

משחק שהוא על גבול ה”להיות או לחדול” (צילום: פושקו)



שתי הקבוצות מתייצבות למשחק אחרי ניצחון בתוצאה זהה – 0:2. מכבי פ”ת עשתה זאת מול מי שהוליכה את הטבלה – מכבי חיפה, קרית שמונה עשתה זאת במשחק החוץ מול סכנין. שתי הקבוצות מגיעות למשחק בפורמה טובה. מכבי פ”ת יודעת שניצחון יבטיח כמעט באופן סופי את מקומה בפלייאוף העליון. קרית שמונה יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תקטין משמעותית את הסיכויים להשתלב בפלייאוף העליון. המשחק הערב יפגיש “אקסים” משני הצדדים: מהצד של קרית שמונה יהיו אלה המאמנים קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה – שכבר אימנו במכבי פ”ת לפני מספר שנים ביחד, המגן הימני דור אלו – שצמח במחלקת הנוער של מכבי פ”ת ופרץ בשורות הקבוצה הבוגרת ושחקן ההתקפה אופיר מזרחי – ששיחק חצי עונה במכבי פ”ת בעונת הירידה האחרונה שלה לליגה הלאומית. מהצד של מכבי פ”ת יהיו אלה החלוץ יואל אבוחצירה –  ששב לאחרונה לפעילות אחרי שנת העדרות בגין פציעה והבלם מרקוס דיניז – שעבר לשורות הקבוצה ממלאבס בקיץ האחרון, אחרי שלוש עונות בקרית שמונה. גם מאמני הכושר של שתי הקבוצות, שלומי ודררו מקרית שמונה ולידור גנון ממכבי פ”ת, יפגשו הערב את ה”אקסית”.

מכבי פ”ת קבוצה צעירה ודינאמית עם חלק קדמי מגוון ואיכותי – שבו ניתן למצוא חלוצים צעירים ומוכשרים ובהם ליאל עבאדה, תאי בריבו ויואל אבוחצירה . כמו קרית שמונה, גם מכבי פ”ת כבשה בממוצע שער אחד למשחק, אך מבחינה הגנתית מכבי פ”ת ביתרון מסוים, זאת לאחר שספגה 20 שערים ב-23 משחקים – חמישה שערים פחות מקרית שמונה. שחקני ההגנה הבולטים של מכבי פ”ת העונה הם השוער אריק ינקו והבלם הצעיר והמוכשר, אור בלוריאן.

חדות ליד השער היא שם המשחק. יוג’ין האנסה בפעולה (צילום: פושקו)



המפתח להצלחה של קרית שמונה במשחק הערב הוא לתת מענה להתקפות המהירות של מכבי פ”ת ולהצר את צעדיהם של שחקני ההתקפה המרכזיים של הקבוצה האורחת. בחלק הקדמי קרית שמונה תצטרך את רועי קהת ביכולת שהציג במשחק מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, בו כבש צמד שערים. כמובן שגם שחקני ההתקפה בראשות לוסיו מרינאו יצטרכו להיות במיטבם מבחינת יוזמה ומבחינת חדות ליד השער. בשורות קרית שמונה ייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים המגן/בלם זיו מורגן. את מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס אמיר בן שמעון. קיים ספק לגבי שיתופו של שחקן ההתקפה סקו טורה, שאינו כשיר במאה אחוזים. מועמדים לתפוס את מקומו במידה וייעדר, מוחמד שאקר ואופיר מזרחי – שכבש שער במשחק בסכנין.

אתמול התקבל אישור לערוך את המשחק מול מכבי ת”א לעיני כמות מוגבלת של קהל. מדובר ב-750 אוהדים שיורשו לצפות במשחק, כאשר חלק מהכרטיסים הועברו למכירה בת”א. מנהלת עירוני קרית שמונה נמסרו התנאים לרכישת כרטיסים ולצפיה במשחק:

1.רק 750 אוהדים יורשו להכנס לאצטדיון.2.רק מחוסנים/דרכון ירוק/מחלימים מקורונה יורשו לקנות כרטיסים ולהכנס למשחק (בהצגת תעודת זהות ותעודת מתחסן/דרכון ירוק/מחלים בתוקף הן בעת הרכישה והן בכניסה למשחק)

3. ילדים מתחת לגיל 16 לא יכולים להכנס למשחק.

4. לא תתקיים מכירת כרטיסים ביום המשחק.

5. הגעה למשחק בהתאם לחוקי הריחוק החברתי (חובת מסיכות, שמירת שני מטר וכו).

המועדון יעמיד לרשות האוהדים את קופות האצטדיון למכירה מוקדמת של כרטיסים עד יום חמישי (כולל או עד גמר המלאי) החל מהשעה 16:00 ועד השעה 19:00 בערב. אנו קוראים לקהל אוהדינו להקדים ולרכוש כרטיסים למשחק שכן הצפי כי הכרטיסים יגמרו עוד לפני המועד האחרון של המכירה המוקדמת.

בשבת הם חוזרים ליציע. אוהדי עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)