כדורגל: הסחף נעצר, ההחמצה קיימת

עירוני קרית שמונה קטעה שרשרת הפסדים עם תוצאת שוויון 2:2 במשחק מול הפועל באר שבע, שהתייצבה עם סגל חסר למשחק.

ערב של רגשות מעורבים בגזרת עירוני קרית שמונה. חצי הכוס המלאה: אחרי סדרת הפסדים שכללה הדחה מגביע המדינה, הצליחה הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה לעצור את שרשרת ההפסדים. חצי הכוס הריקה: הקבוצה הצפונית סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול הפועל באר שבע, שהתייצבה למשחק ללא עשרה שחקני סגל, רבים מהם שחקנים עם פוטנציאל הרכב. מי שזכה בחולצת ההרכב בשורות באר שבע הוא רותם חטואל, בן חצור, בוגר מחלקת הנוער של קרית שמונה – שביום ראשון האחרון כבש שער לרשתה של בית”ר ירושלים.

ללא השוער המורחק דז’וגאס ברטקוש, שאת מקומו בהרכב תפס שוער המשנה נדב זמיר – שעלה מקבוצת הנוער בקיץ האחרון, אך עם עידן נחמיאס במרכז ההגנה לאחר שריצה עונש הרחקה בשבת האחרונה, קיוותה עירוני קרית שמונה לנצל את הסיטואציה הבעייתית של הפועל באר שבע ולזכות בניצחון, שישפר את סיכוייה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון.

סיים את המשחק עם בישול. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)



המשחק החל ביוזמה התקפית דו צדדית, בדקה ה-20 מסירה חכמה של ז’וסוואה, קשרה הפורטוגלי המוכשר של באר שבע, סידרה לשגיב יחזקאל – “אקס” קרית שמונה, מצב מצוין מול נדב זמיר וזה לא התבלבל וכבש מקרוב והעלה את הקבוצה הדרומית ליתרון 0:1. חמש דקות מאוחר יותר כמעט שהצמד הדרומי ייצר עוד הבקעה, אך שגיב יחזקאל לא היה מספיק מדויק. בדקה ה-40 היה זה תור של “אקס” של באר שבע לכבוש, זה קרה כאשר יוג’ין האנסה הסיט כדור בנגיחה לעבר ראשון של רועי קהת – שנגח מקרוב לרשתה של הקבוצה שבה שיחק בתחילת דרכו כשחקן בוגרים. השער שכבש קהת קבע את תוצאת המחצית הראשונה – שוויון 1:1, זאת לאחר שיוג’ין האנסה החמיץ הזדמנות ממצב קורץ לכבוש שער מהפך.

במחצית השניה חלה ירידה ברמת הקצב של הקבוצות, אך ברבע השעה האחרונה הרבה מאוד התרחשויות. בדקה ה-80 רועי קהת השתלט על כדור ברחבת באר שבע ובעט בצורה מצוינת לפינה הנגדית, השלים צמד וחולל מהפך – 1:2 לזכות קרית שמונה. שבע דקות חלפו להן, בעיטה חופשית מ-25 מטרים אלכסונית נפסקה לזכות באר שבע. ז’וסוואה הגביה כדור בחצי גובה שחלף על פני שחקני שתי הקבוצות שהיו ברחבה וניצל רפיון של זמיר וחדר לרשת וקבע שוויון 2:2, שער שקבע את תוצאת המשחק. בתוספת הזמן הורחק השחקן הפורטוגלי הפרובלמטי, דבר שיצר לאחר המשחק מהומה במנהרה המובילה לחדרי ההלבשה.

קרית שמונה החמיצה הזדמנות להיצמד למכבי נתניה, השישית בטבלה, שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחקה מול מכבי פ”ת – הפער בין קרית שמונה לנתניה נותר שתי נקודות ומשחק חסר.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): נדב זמיר, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס,  זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 81), יוג’ין האנסה (עבדאללה חליחל – 92), סאקו טורה (מוחמד שאקר – 64), לוסיו מרניאו.

הרבה זמן חיכה למשחק כזה. רועי קהת חוגג עם חבריו במשחק מול הפועל חיפה (צילום: פושקו)