כדורסל גברים: להשאיר את הנקודות בבית

הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת יארחו הערב משחקי ליגה חשובים. פרטים לקראתם בכתבה הבאה.

פותחים שבוע עם משחקי כדורסל גברים בשני מוקדים: באולם “הפיס” בכפר בלום תארח הערב הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית את מכבי הוד השרון, באולם “הפיס” בצפת תארח מ.ס “דניאל” צפת מהליגה הארצית את הפועל גלבוע ברוש. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, כולל קישורים לצפייה ואפילו על האפשרות לצפות במשחקה של הגליל מהיציע, מחכה לכם בכתבה זו.

20:00: מ.ס “דניאל” צפת – הפועל גלבוע ברוש

טבלת המחוז הצפוני של הליגה הארצית מאוד מבולגנת, בשל חוסר האחידות בכמות המשחקים ששיחקו הקבוצה. נכון לעכשיו, מ.ס “דניאל” צפת מוצאת את עצמה במקום השמיני בטבלה, כשהיא מרוחקת 5 נקודות ושני משחקי עודפים מהמוליכה, הפועל כפר סבא. הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש תארח הערב למשחק מאוד חשוב קבוצה שהיא מקדימה בנקודה אחת, הפועל גלבוע ברוש – שהיא מעין קבוצת בת של הפועל גלבוע מליגת העל, קבוצה צעירה המתבססת על שחקני בוגרי מחלקת הנוער של המועדון. צפת חזרה בשבוע שעבר עם הפסד 75:68 ממשחק החוץ בכפר קאסם, שחקני הגלבוע ניצחו 81:85 את קבוצת הצמרת של הפועל עמק חפר. לקבוצה בעלת יומרות כמו צפת אין פרבילגיות להפסיד משחקי בית ובטח מול קבוצות שאינן מכוונות לעליית ליגה. הפסד הערב עלול להפחית משמעותית מסיכוייה של צפת להיאבק על העליה. המשחק ישודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הקבוצה .

מוכרחים לעשות הכל, כדי לשחזר תמונה מהסוג הזה. שחקני מ.ס “דניאל” צפת



19:30, הפועל גליל עליון – מכבי הוד השרון

אחרי שני הפסדים רצופים, שהגיעו לאחר שלושה ניצחונות, הפועל גליל עליון רוצה לשוב למסלול הניצחונות ולשמור על מאזן מושלם במשחקי הבית. הערב הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן, שמדורגת במקום השלישי בטבלת הלאומית, תארח את מכבי הוד השרון שמדורגת במקום ה-11, קבוצה שאותה גליל עליון מקדימה ב-5 נקודות ושני משחקים עודפים. המאזן של שתי הקבוצות מאז החזרה מ”פגרת הסגר” עומד על שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

מכבי הוד השרון, שמודרכת ע”י אלון שטיין – שחקן הגליל בעבר, נחשבת לקבוצה צעירה ודינאמית. כמו גליל עליון, גם להוד השרון שני שחקנים זרים דומיננטיים בעמד הרכז ובעמדת הגבוה. הרכז אסקבייר מון הוא מלך הסלים והאסיסטים של הקבוצה והוא עומד על ממוצע של 20.5 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק. הסנטר סמרדו סמואלס, ששיחק בששת המשחקים האחרונים, העמיד עד כה ממוצע של 19.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. צפויים להם מאצ’ אפים מעניינים מול הזרים של הגליל, הרכז קנדל אנתוני והגבוה ג’ונתן פיירל. שחקן דומיננטי נוסף במערך של הוד השרון הוא הראל דדון, המושאל מהפועל חולון, שעומד על ממוצע של 10.5 נקודות ו-5 ריבאונדים. גליל תצטרך אחוזי קליעה הרבה יותר טובים מחוץ לקשת מאשר במשחקים האחרונים, כדי לחזור לתצוגות העוצמתיות שלה מהמשחקים שקדמו להפסדים האחרונים. אלון ספיר, אנתוני פישר, די.ג’יי שארפ ועומר טל יצטרכו להיות יותר מדויקים.

מעוניינים לצפות במשחק? הנה לכם האפשרויות: 200 הראשונים בעלי תעודה ירוקה/תעודת מתחסן, אשר ירכשו כרטיסים במכירה מוקדמת יוכלו לצפות במשחק מהיציע, בהתאם להוראות התו הירוק. לרכישת כרטיסים, הקליקו כאן . נשארים בבית או נמצאים מחוצה לו? המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל , בקישור הבא .

הגיע הזמן לחזור למסלול הניצחונות. שחקני הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)